تازه ها

پنجشنبه 28 اسفند 1393-20:17 کد خبر:4324

آغاز محدودیت‌های ترافیکی نوروزی در محورهای مازندران

انعکاس شمال - فرمانده پلیس‌راه مازندران با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی نوروزی در محورهای استان آغاز شده و تا هشتم فروردین ماه 94 ادامه دارد، گفت: ترافیک در تمامی محورهای استان در حال حاضر به‌صورت نیمه‌سنگین است.


جعفر محمدنژاد  درباره وضعیت جاده‌های مازندران، اظهار کرد: در حال حاضر در محورهای «هراز، سوادکوه و کندوان» شاهد بارش مقطعی باران هستیم و ترافیک به‌صورت نیمه‌سنگین است.

وی با تأکید بر ضرورت همراه داشتن تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ برای رانندگان، افزود: با توجه به کوهستانی و لغزنده بودن جاده‌های استان نیاز است رانندگان زنجیرچرخ را به همراه داشته باشند.

فرمانده پلیس‌راه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت تعطیلات نوروزی از امروز در محورهای مواصلاتی مازندران، گفت: با توجه به وضعیت جوی استان رانندگان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی تردد کنند.

محمدنژاد بیان‌ کرد: تردد موتورسیکلت طی تعطیلات نوروزی در تمامی بزرگ‌راه‌ها، آزادراه‌ها و محورهای محور کندوان (کرج ـ چالوس)، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

این مسئول با بیان اینکه تردد انواع تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است، گفت: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت روز چهارشنبه 27 اسفند ماه امسال تا ساعت دو بامداد هشتم فروردین ماه 94 و از ساعت هشت صبح سه‌شنبه 11 لغایت دو بامداد یک‌شنبه 16 فروردین ماه 94 از تهران به آمل و بالعکس ممنوع اعلام شده‌ است.

فرمانده پلیس‌راه مازندران تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا دو بامداد روزهای چهارم، هفتم، 12، 13 و 14 فروردین ماه 94 از رودهن به آب‌اسک ممنوع است.

وی ادامه داد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 لغایت دو بامداد روزهای چهارم، هفتم، 12، 13 و 14 از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

فرمانده پلیس‌راه مازندران اظهار کرد: تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت‌ها به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت صبح روز چهارشنبه 27 اسفند ماه امسال تا دو بامداد هشتم فروردین ماه 94 و همچنین از ساعت هشت صبح سه‌شنبه 11 تا 12 روز شنبه 15 فروردین ماه 94 از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

محمدنژاد با اعلام اینکه تردد انواع تریلرها، کامیون و کامیونت‌ها از محور کرج ـ چالوس ممنوع است، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 تا سه بامداد روزهای چهارم، هفتم، 13 و 14 فروردین ماه 94 از کرج به مرزن‌آباد ممنوع است.

وی یادآور شد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 22 روز پنج‌شنبه 28 اسفند ماه امسال از مرزن‌آباد به کرج ممنوع اعلام شده‌ است و همچنین از ساعت 17 تا 22 همان روز از میدان امیرکبیر به سمت مرزن‌آباد یک‌طرفه خواهد بود.

فرمانده پلیس‌راه مازندران با بیان اینکه تردد انواع نقلیه از ساعت 19 تا 22 روز جمعه 29 اسفند ماه امسال از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع است، افزود: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 22 همان روز از میدان امیرکبیر کرج به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه است.

وی اظهار کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه رانندگی کنند و با پلیس‌راه سلامتی خود و خانواده خود را تضمین کنند.

فرمانده پلیس‌راه مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش‌شماره 011 به‌ صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :