تازه ها

پنجشنبه 28 اسفند 1393-20:15 کد خبر:4323

۱۷ دستگاه آمبولانس بین بیمارستانهای مازندران توزیع شد

انعکاس شمال - رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: امسال ۱۷ دستگاه آمبولانس بین بیمارستانهای مختلف استان مازندران توزیع شده است.


‌قاسم جان بابایی توجه به مراکز و اورژانس های پیش بیمارستانی را از الویتهای سال آینده برشمرد و گفت: قسمتی از این طرح با توزیع ۱۷ آمبولانس بین مراکز درمانی شروع شده است.

جان بابایی گفت: در سال جاری حدود ۵۰ میلیارد تومان هزینه برای تامین تجهیزات پزشکی داشته ایم که بین مراکز درمانی توزیع شده است.

وی،  ساخت و توسعه اورژانس های بیمارستان را از دیگر اولویتهای بهداشتی و درمانی مازندران در سال آینده برشمرد و گفت: امسال نیز چند اورژانس های پیش بیمارستان و بیمارستانی دایر شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران یادآور شد: در سالی که گذشت حدود هشت سی تی اسکن نیز در بیمارستان های استان نصب شده است و اکثر مراکز درمانی به آن مجهز هستند.

جان بابایی یادآور شد: بیشترین کار ما امسال روی اورژانس های بیمارستان و پیش بیمارستان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در بخش دیگری از سخنانش درباره حوادث چهارشنبه آخر سال گفت: امسال میزان حوادث و هم تلفات و آسیبها کاهش داشته است.

وی در ادامه به جذب ۱۵۰ نیروی پرستار و ۲۰۰ بهورز در استان اشاره کرد و گفت: نیاز ما بستگی به شرایط تخت های بیمارستانی دارد و برای اینکه به شرایط ایده آلی برسیم به نیروهای بیشتری نیاز داریم.  

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :