تازه ها

شنبه 20 ارديبهشت 1399-11:54 کد خبر:42204

فرمانده سپاه مازندران:

مدیریت جهادی رفع کننده مشکلات اجرایی مسئولان می‌شود

فرمانده سپاه کربلای مازندران ادامه داد:  شاخصها و نمادها الهام بخش جامعه است و کنار آن یادآوریها را بنویسند تا که بودیم و که هستیم و برای جوانان درس و آموزشی شود.


فرمانده سپاه کربلای مازندران با تاکید بر حفظ دستاوردهای ایثار در جامعه، گفت: مدیریت جهادی رفع کننده مشکلات اجرایی مسئولان می‌شود.

 

به گزارش انعکاس شمال، سرتیپ دوم پاسدار  محمد حسین بابایی ظهر امروز در مراسم گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اظهار داشت: مردم مازندران در زمینه مقاومت افتخار آفریدند و 200 شیرمرد مازندرانی مقابل دو هزار داعش خونخوار  ایستادند و 16 شهید تقدیم اسلام شد و روحیه دفاع از شرف و دین را به همگان آموختند.

وی با اشاره به اهمیت مدیریت جهادی، افزود: در این نوع مدیریت زمان و مکان مهم نیست و  تمام اقدامات بر اساس منفعت مردم و اسلام با روحیه دلسوزی بوده و امروز این امر و روحیه متاثر از هشت سال دفاع مقدس است. مدیریت جهادی ثابت کرد تنها را نجات ما در تمام زمینه‌ها و بحران‌ها است. مدیران در دستگاه اجرایی و قضایی برای موفقیت باید مدیریت جهادی را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند.

بابایی بیان کرد:از هم اکنون تمام ادارات نمادی از دفاع مقدس را برپا کنند تا به محض ورود به دستگاهای اجرایی فضای محیطی آنجا تفاوتی با سالهای گذشته داشته باشند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران ادامه داد:  شاخصها و نمادها الهام بخش جامعه است و کنار آن یادآوریها را بنویسند تا که بودیم و که هستیم و برای جوانان درس و آموزشی شود.

وی ادامه داد: همه نسبت به  این حادثه عظیم تاریخ بشریت  که 55 کشور قلدر با یک کشور ضعیف جنگیدند و احساس مسئولیت کنیم و رسانه ملی نسبت به تهیه برنامه در زمینه زندگی، وصیت نامه ده هزار و 400 شهید استان اقدام کند.

بابایی ادامه داد: مردم مازندران در زمینه مبارزه با کمونیسم و نفاق در اوایل انقلاب، دفاع مقدس، دفاع از حریم حرم و مقاومت به نسبت جمعیت  و وسعت استان خوش درخشیدند و این ایثار و شهامت باید به درستی به نسلهای آینده انتقال یابد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: با از بین رفتن ویروس منحوس کرونا در نیمه دوم سال با آغاز مدارس، اردوهای راهیان نور دانش آموزی آغاز و هفت تپه محلی برای اردوی دانش آموزی می‌شود.

بابایی افزود: کار و فعالیت در زمینه جهاد سازندگی ادامه دارد و دستگاه‌ها باید همکاری کنند تا گامی جهت حفظ ایثار و جانفشانی‌های شهدا برداریم.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :