تازه ها

پنجشنبه 28 فروردين 1399-9:41 کد خبر:42194

نقش سازنده نایب رئیس شورای شهر در تحولات بزرگترین سازمان تابعه شهرداری ساری

انعکاس شمال - با نگاهی به آمار قابل اتکای پیشرفت پروژه فاز دوم بوستان ملل، باید از نقش مکملی مهندس زلیکانی، رویکرد حمایت محورعباس رجبی در توانمند سازی سازمان عمران و مدیریت مقتدرانه مرتضی بربسته رئیس این سازمان به عنوان پازل اصلی تحولات بزرگترین پروژه مدیریت شهری ساری طی یک دهه اخیر به نیکی یاد کرد.



به گزارش انعکاس شمال به نقل از تحلیل ویژه خبری سایت سراسری راه شلمچه، با نگاهی به روند ماهیت نظام شورایی، دو مقوله نظارت عالیه و حمایت هدفمند، لاینفک وظایف اعضای این پارلمان شهری به شمار می رود.

 

 هرچند اگر بخواهیم میزان تأثیرپذیری اداره شهرها از وجود اعضای شوراها را مورد ارزیابی قرار دهیم، طی 5 دوره از فعالیت، آنچنان که می بایست انتظارات مردم و افکار عمومی از وجود چنین نهاد مردمی در راستای بهبود شرایط زندگی شهرنشینی برآورده نشد، اما عملکرد برخی از اعضای پارلمان شهری ضمن ایجاد دلگرمی به نقش سازنده شورا در رفع نیازهای مردمی، چشم انداز امیدوار کننده ای از پویایی بیش از پیش نهاد فوق را حاصل کرده است. 

 

برای تصدیق این ادعا باید از عملکرد ستودنی مهندس علی اکبر زلیکانی نایب رئیس شورای اسلامی شهر ساری به نیکی یاد کنیم که به معنای واقعی تصویری روشن از یک منتخب تمام عیار پارلمان شهری را به تصویر کشید.

وی در کنار حُسن توجه به مشکلات مردم شهر ساری و تأثیرگذاری مستقیم در اداره امور شهر، نقشی سازنده در پیشبرد اهداف عالیه مدیریت شهری داشته است به طوری که در بسیاری از مناسبات اداری و اجتماعی مرکز استان به منظور انجام مراحل اجرایی پروژه های خدمات رسانی شهروندان ساروی، رد پای مشهود پیگیری های زلیکانی را می توان مشاهده کرد.

باید توجه داشت از زمان حضور مهندس زلیکانی به عنوان نماینده ناظر شورای شهر ساری در سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری، بزرگترین و مطرح ترین سازمان تابعه شهرداری امروز با تحولات جالب توجه همراه و در مسیر بالندگی قرار گرفته است.

با نگاهی به آمار قابل اتکای پیشرفت پروژه فاز دوم بوستان ملل، باید از نقش مکملی مهندس زلیکانی، رویکرد حمایت محورعباس رجبی در توانمند سازی سازمان عمران و مدیریت مقتدرانه مرتضی بربسته رئیس این سازمان به عنوان پازل اصلی تحولات بزرگترین پروژه مدیریت شهری ساری طی یک دهه اخیر به نیکی یاد کرد.

به حمداله با پیگیری های مهندس زلیکانی و تعاملات سازنده مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر، علاوه بر توسعه فعالیت های سازمان عمران، توجه مناسبی به معیشت کارکنان این سازمان شده است؛ پیگیری های اثرگذار مراحل تبدیل وضعیت نیروهای روزمزد به شرکتی، بروز رسانی حق وحقوق همه نیروهای این سازمان شاخص و تلاش در راستای رفع مشکلات بیمه تأمین اجتماعی آنها، از نایب رئیس شورای شهر، شهردار ساری و رئیس سازمان عمران، مدیرانی محبوب در اذهان پرسنل این مجموعه بزرگ ساخته و به اعتقاد اکثر کارشناسان صاحب نظر، با اقدامات سال جاری در راستای توسعه فراگیر عمران و آبادانی شهر، بی شک موج این رضایتمندی به مرور در بین شهروندان ساروی نهادینه خواهد شد.

خاطر نشان می شود با پیگیری های مجّدانه نماینده ناظر شورای شهر در سازمان عمران و پیگیری های شهردار ساری و البته بستر سازی های مناسب عمرانی از سوی مدیریت و کارکنان سازمان عمران، بزودی مراحل جذب سرمایه گذار برای تسریع در روند اجرای پروژه فاز دوم بوستان ملل به انجام خواهد رسید که این دستاورد را باید به حساب وحدت و انسجام مدیریت شهری در رسیدن به ایده آل های توسعه شهری گذاشت.


نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :