تازه ها

شنبه 23 فروردين 1399-22:11 کد خبر:42189

واحدهای صنفی فاقد بارکد پلمپ می شوند

انعکاس شمال - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: آن دسته از واحدهای صنفی که با توجه به مرحله دوم فاصله گذاری اجتماعی مجاز به فعالیت بوده اما فاقد بارکد ثبت نام باشند پلمپ خواهند شد.


 

به گزارش انعکاس شمال به نقل از روابط عمومی؛مهندس حسینقلی قوانلو رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام این خبر گفت:همانطور که پیش از این اطلاع رسانی شد اصنافی که در این مرحله مجاز به فعالیت می باشند حتما باید در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام و پس از آن بارکد دریافت کنند. 

 

او تاکید کرد: اصنافی که فاقد بارکد ثبت نام باشند اجازه بازگشایی واحد صنفی خود را ندارند.

 

مهندس قوانلو از تشدید نظارتها و بازرسی ها از فردا در سراسر استان خبر داد و اظهار داشت:در صورت رویت واحدهای صنفی فاقد بارکد ثبت نام، برای آنها پرونده تخلف تشکیل و به ادارات تعزیرات ارسال خواهد شد. 

 

وی در ادامه گفت:یقیناً واحدهای صنفی که قوانین را رعایت نکنند پس از گرفتن تذکر پلمپ خواهند شد. 

 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران تصریح کرد:بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در ستاد مقابله با کرونا، پاساژها و بازارهای سرپوشیده جزو مکان های پرخطر بوده و باید تعطیل شوند. 

 

او در پایان از شهروندان سراسر استان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و عدم رعایت مسائل بهداشتی از سوی واحدهای صنفی موارد را به تلفن 124 اعلام نمایند.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :