تازه ها

شنبه 2 فروردين 1399-13:59 کد خبر:41178

مهندس مرتضی قربانی کاندیدای ریاست هیأت کشتی مازندران


به گزارش شعبان وفایی نژاد کارشناس ورزشی انعکاس شمال، مهندس مرتضی قربانی از قهرمانان سابق کشتی کشور و از مربیان تیم ملی که سابقه مسئولیت در ارکان مختلف کشتی را داشته و به عنوان مدیر عامل و سرپرست و سرمربی در مسابقات لیگ باشگاههای مازندران، کشور و باشگاههای جهان منشأ خدمات و افتخارات خوبی برای این استان بوده خود را به عنوان کاندیدای ریاست هیأت کشتی این دیار مطرح کرده است.

 

قربانی عضو مجمع فدراسیون کشتی صاحب رأی در انتخاب رئیس فدراسیون کشتی، مسئولیت تیم های شهدای ساری، ستارگان ساری و انواع تیم های دیگر را در لیگ های مختلف داخلی و جهانی داشته و در حوزه جذب اسپانسر و مدیریت کشتی نشان داده مدیری توانمند است.

 

 

گفتنی است مهندس مرتضی قربانی با بسیاری از قهرمانان جهان و المپیک ارتباطی عالی و مناسبات حسنه ای با فدراسیون کشتی دارد و از این ارتباطات می تواند خدمات شایسته ای به کشتی استان داشته باشد.

 

ضمن احترام به همه داوطلبان انتخابات ریاست هیأت کشتی مازندران و معرفی گوشه ای از سوابق قربانی در خدمت به کشتی، انتظار می رود با روی کارآمدن مدیران جوان در ورزش، ایده هایی نو و بروز برای پیشرفت ورزش در تمامی رشته ها، مطرح و راهگشا باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :