تازه ها

چهارشنبه 30 بهمن 1398-10:51 کد خبر:41149

توزیع یکهزار تن سیب و پرتقال شب عید در مازندران

انعکاس شمال - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران گفت که برای تامین میوه شب عید مردم استان ۵۰۰ تن سیب دماوندی و ۵۰۰ تن پرتقال تامسون ذخیره شد که بزودی در تمامی ۲۲ شهرستان توزیع می‌شود.


به گزارش انعکاس شمال و به نقل از  روابط عمومی استانداری مازندران حسن خیریانپور در نهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان افزود: استان مازندران به عنوان استان تأمین کننده پرتقال تامسون شب عید تمامی ۳۱ استان اقدامات لازم را انجام داد و تا کنون حدود ۲۰ هزار تن پرتقال به استان های ذیربط ارسال کرد و بقیه هم در حال ارسال است.

وی به اعضای این کارگروه مأموریت داد برای تامین به موقع کالاهای مورد نیاز مردم در روزهای پایانی سال و مراقبت و نظارت بر روند قیمت‌ها اقدام کنند.

خیریانپور گفت : از اول اسفند ماه تا ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ با همکاری تعزیرات حکومتی و اداره کل صنعت , معدن و تجارت  و  فرمانداران , طرح نظارت ویژه بر بازار و تشدید بازرسی‌ها در مازندران اجرا و با مصادیق تخلف به صورت جدی برخورد خواهد شد. ‎

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت : طبق برنامه ریزی  در همه ۲۲ شهرستان مازندران با همکاری اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی ،نمایشگاه بهاره و فروش در شب عید برگزار می شود.

وی افزود : تامین گوشت مرغ ، گوشت قرمز منجمد ، شکر ، روغن نباتی ، آرد مورد نیاز نانوائی‌های استان و سوخت مورد نیاز جایگاه های پمپ بنزین نیز مورد توجه قرار گرفته است و در قالب طرح ویژه همه دستگاه های عضو کارگروه تنظیم بازار استان موظف شدند اهتمام و تلاش مجدانه ای را داشته باشند.

خیریانپور گفت : طبق آمارهای موجود امسال ۱۳۱ هزار تن کیوی و بیش از ۱۵۰ هزار تن مرکبات از کشورمان به کشورهای هدف صادرات شد .

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :