تازه ها

يکشنبه 27 بهمن 1398-7:44 کد خبر:41140

تجلیل از بانوان شاغل در سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساری


به گزارش انعکاس شمال به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مرکز مازندران، به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت روز مادر و زن، از بانوان شاغل در این سازمان تجلیل شد.

 

 

رئیس سازمان عمران با تبریک این ایام فرخنده گفت: حضرت زهرای مرضیه (س) این بزرگ بانوی اسلام، نمونه بارز ایستادگی در برابر ظلم و دفاع از آرمان های حق و حقیقت است كه ضرورت دارد در راه ترویج آموزه های اخلاقی و تربیتی ایشان تلاش شود.

 

 

مرتضی بربسته به نقش اثرگذار بانوان شاغل در پیشبرد برنامه های سازمان متبوعش اشاره کرد و گفت: به حمداله این همکاران با دقت بالا و با نگاهی عمیق نسبت به انجام وظایف خود عمل می کنند.

 

 

وی با اشاره به اینکه در جامعه ایرانی پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، بانوان به عنوان یکی از عناصر اصلی در فرآیند حصول توسعه مطرح هستند، گفت: از همان ابتدا در تحولات انقلاب57 این قشر کارآمدی خود را به اثبات رساندند و امروز نیز بانوان شاغل سازمان عمران با همان روحیه معنوی در خدمت به مردم شهر ساری کوشا هستند.

 

 

گفتنی است در این مراسم به قید قرعه به 5 تن از بانوان شاغل سازمان عمران و یکی از همکاران که مزین به نام فاطمه بود، هدیه ای به رسم یادبود اهداء شد.

 

 


 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :