تازه ها

سه شنبه 8 بهمن 1398-9:39 کد خبر:40108

با پیگیری استاندار؛ بانک ملی ایران، مشارکت در امور توسعه ای مازندران را گسترش می دهد

انعکاس شمال - محمد رضا حسین زاده، مدیر عامل بانک ملی ایران و احمد حسین زادگان، استاندار مازندران برای همکاری بیشتر در جهت امور توسعه ای مازندران بویژه کمک به رونق واحدهای تولیدی استان دیدار کردند. ‎

 


به گزارش انعکاس شمال،محمد رضا حسین زاده، مدیر عامل بانک ملی ایران در دیدار با احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران در این دیدار عنوان کرد: بانک ملی ایران با تمام ظرفیت و توان خود از برنامه های استاندار مازندران در جهت توسعه زیرساخت های مازندران و کمک به رونق واحد‌های تولیدی این استان حمایت می کند.

استاندار مازندران نیز در این دیدار با تاکید بر لزوم ورود فراگیر بانک ملی ایران و هلدینگ های زیر مجموعه آن برای رونق اقتصادی استان مازندران، خواستار ایفای نقش فعال‌تر این بانک به عنوان رییس شورای هماهنگی بانک های کشور در جهت توسعه سرمایه گذاری سایر بانک های مهم کشور در بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان مازندران شد.

همچنین در این نشست مقرر شد، به زودی مدیران عالی رتبه این بانک برای ارتباط تنگاتنگ با مدیران و فعالان اقتصادی، به مازندران سفر نموده و ضمن نظارت بر چگونگی اجرای توافقات گذشته، محور های جدید مشارکت بانک ملی ایران در برنامه های توسعه استان را مورد توافق قرار دهند.

گفتنی است، این جلسه با حضور اعضای هیات مدیره این بانک برگزار و مساله تعدادی از واحد‌های مهم اقتصادی مازندران مطرح و تصمیمات مناسب برای حل آن ها اتخاذ شد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :