تازه ها

دوشنبه 7 بهمن 1398-8:29 کد خبر:40105

نایب رئیس شورای شهر ساری در مصاحبه با صدا و سیمای مازندران:

70 نوع کاربری در پروژه فاز دوم بوستان ملل مستقر خواهد شد

علی اکبر زلیکانی با قدردانی از همتایان خود در پارلمان شهری، شهردار، فرماندار و سایر مسئولان مرتبط با مراحل اجرایی پروژه، افزود: ایجاد فضای مناسب تفرجگاهی، اشتغال، توسعه گردشگری و رونق فضاهای سکونتگاههای غیررسمی از جمله توفیقاتی است که انشاله در مرحله بهره برداری از فاز دوم بوستان ملل حاصل خواهد شد.


به گزارش انعکاس شمال به نقل از رسانه سراسری راه شلمچه، نایب رئیس شورای اسلامی شهر ساری در مصاحبه با صدا و سیمای مازندران گفت: پروژه فاز دوم بوستان ملل قلب تپنده اقتصاد شهر ساری خواهد بود.


 

علی اکبر زلیکانی با قدردانی از همتایان خود در پارلمان شهری، شهردار، فرماندار و سایر مسئولان مرتبط با مراحل اجرایی پروژه، افزود: ایجاد فضای مناسب تفرجگاهی، اشتغال، توسعه گردشگری و رونق فضاهای سکونتگاههای غیررسمی از جمله توفیقاتی است که انشاله در مرحله بهره برداری از فاز دوم بوستان ملل حاصل خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: 320 هکتار از اراضی دو سمت مسیر که پیشتر در اختیار مستأجران بوده آزادسازی و حدود 70 نوع کاربری در آن مستقر خواهد شد و سعی داریم با انتقال پروژه به فضاهای سکونتگاههای غیررسمی، تحولات مناسبی را در مناطق کمتربرخوردار ایجاد نمائیم.

 

زلیکانی با اشاره به اینکه افزایش سطح سرویس در حوزه ترافیک و روان سازی تردد مردم منطقه شرق ساری از دیگر دستاوردهای پروژه سازمان عمران خواهد بود، تلاش و شجاعت مثال زدنی مرتضی بربسته رئیس سازمان و نیروهای تلاشگر مجموعه مذکور را مورد توجه قرار داد و  یادآور شد: در مراحل اجرایی طرح سعی شده بستر به گونه ای فراهم شود که از مصالح استخراج شده داخل پروژه، مواد اولیه و منابع مورد نیاز برای پیشبرد پروژه فراهم شود.


 


نماینده شورای شهر ساری در سازمان عمران ادامه داد: با توجه به اینکه در قانون آمده منابع و مصالح حاصل در بستر رودخانه ها و داخل شهرها باید در مالکیت شهرداری ها باشد، لذا به دنبال احقاق حقوق حقه مردم ساری در استفاده از این منابع برای تسریع در روند اجرای پروژه فاز دوم بوستان ملل هستیم.

 

برآورد 40 میلیارد تومانی در تملک اراضی پروژه پل تا پل

علی اکبر زلیکانی در بخشی دیگر از این مصاحبه اظهار داشت: پروژه بازگشایی کنارگذر پل کابلی تا تقاطع غیرهم سطح پل شهید نوری از دیگر پروژه های شاخص مدیریت شهری است که با استفاده از توانمندی سازمان عمران اجرا خواهد شد و طبق برآوردها حدود 40 میلیارد تومان برای تملکات اراضی مسیر بودجه نیاز داریم.

 

نایب رئیس شورای شهر ساری گفت: این پروژه نوید بخش روزهای خوشی در روان سازی ترافیکی، رفاه عمومی و افزایش فضای سکونت شهروندان خواهد بود ضمن اینکه پروژه های شاخص سازمان عمران می تواند درآمد شایان و پایدار برای شهرداری ایجاد نماید بنابراین اعتقاد بر این است هرگونه حمایت های میدانی از این سازمان سرمایه گذاری سودآور و برگشت سرمایه را برای شهرداری و شهروندان به دنبال دارد.

 

گفتنی است وی در پاسخ به سوألی مبنی بر سایر توانمندی های سازمان متبوعش خاطر نشان کرد: سازمان عمران از مدیران متخصص و کارآمدی برخوردار است که قادر به تأمین نیازهای عمرانی مردم ساری هستند به طوریکه با برنامه ریزی های صورت گرفته و احیای کارخانه آسفالت، این سازمان توانسته طی ماههای اخیر بالغ بر 25 هزار متر مربع آسفالت در مناطق سه گانه اجرا نماید و هم اکنون نیز پروژه هایی چون کانال هدایت آب های سطحی، پیاده روسازی، احداث جدول و نوه بتنی و پیگیری فاز سوم ابن شهرآشوب نشان می دهد نقشی اثرگذار برای مجموعه در عمران و آبادانی شهر ساری باید برشماریم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :