تازه ها

چهارشنبه 2 بهمن 1398-15:5 کد خبر:40099

راه اندازی سایت جدید تولید بتن در سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساری


به گزارش انعکاس شمال به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مرکز مازندران، رئیس این سازمان در بازدید و نظارت بر حُسن اجرای پروژه های محوله، بر رعایت دقیق ضوابط فنی و تسریع در روند اجرایی تأکید کرد.

 

مرتضی بربسته با بیان اینکه انتقال تجربیات عملیاتی نیروهای کارآزموده و با سابقه به نسل جدید می تواند به افزایش راندمان کاری فعالیت ها کمکی اثرگذار نماید، اظهار داشت: با توجه به سیاست خودکفایی اجرای پروژه های عمرانی شهر ساری، این مسئله در افزایش بازدهی سازمانی، کاهش هزینه های اجرایی و بالابردن سودهی به منافع شهر، شهروندان و شهرداری اثر مستقیم خواهد گذاشت.

 


وی افزود: انرژی و خلاقیت نیروی جوان در سازمان از یک سو و دانش و پختگی نیروهای با تجربه از سوی دیگر دو بال پرواز و رشد و تعالی اهداف عمرانی مدیریت شهری هستند که انشاله با تدوین برنامه ای جامع این مهم را محقّق می کنیم چرا که اعتقاد داریم یکایک نیروهای انسانی سازمان عمران سرمایه های بی بدیل برای آینده عمران و آبادانی شهر ساری محسوب می شوند.

 

بربسته با اشاره به اینکه افزایش کمیّت و کیفیت در فرآیند اجرایی پروژه ها باید دغدغه همه نیروها و مدیران امر باشد، تصریح کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته، راه اندازی سایت جدید تولید بتن آماده جهت افزایش درآمدزایی در شبکه توزیع و عرضه به بازار را هدف گذاری کرده ایم.

 

 

رئیس سازمان عمران رعایت نظم و انضباط اداری در تفکرات نیروهای سازمان متبوعش را مورد توجه دانست و یادآور شد: با بهینه سازی ماشین آلات و تجهیزات بعضاً معیوب، چرخه ناوگان حمل و نقل را گسترش می دهیم تا ضمن تسریع در اجرای پروژه ها، در بازار فروش فراورده های راهسازی و بتنی بتوانیم سهمی برجسته تر داشته باشیم.

 

مرتضی بربسته با قدردانی از حمایت های دلسوزانه عباس رجبی شهردار، علی اکبر زلیکانی نایب رئیس شورای شهر، سایر اعضای شورا، هیئت مدیره و شورای سازمان که با انسجام حمایتی خود مسیر فعالیت های این سازمان را هموارتر ساخته اند، بر ایجاد وحدت و همدلی بین همه پرسنل و مدیران تحت امر تأکید کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :