تازه ها

چهارشنبه 25 دی 1398-23:8 کد خبر:40096

در بازدید از مناطق الحاقی مطرح شد:

توزیع عادلانه سرانه‌ ی شهری از اولویت‌های اصلی شهرداری ساری

رجبی تصریح کرد: سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری طی مدتی که تا شروع سال جدید باقی مانده است، با برنامه ریزی درست، پروژه های عمرانی را در جهت رفاه شهروندان این محله و پاسخگویی به مطالبات آنان در حوزه مدیریت شهری عملیاتی کند...


به گزارش انعکاس شمال به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، عباس رجبی شهردار مرکز استان چهارشنبه در بازدیدی به همراه شمشیربند رییس شورای اسلامی شهر ساری، سید علی آقامیری عضو شورای اسلامی شهر،لطف الله کریمی معاون فنی و عمرانی شهرداری، مصطفی نیک نقش معاون خدمات شهری شهرداری، مصطفی احمدی فولادی شهردار منطقه یک، مرتضی بربسته رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری مرکز استان از محله هِوِلا در حوزه منطقه یک شهری ساری بر پیگیری مشكلات این محله و اتخاذ تدابیر لازم برای حل آن تاكید کرد.


 


رجبی با بیان اینكه تاكنون بازدیدهای متعددی از این محله داشته ام و با مشكلات آن بیگانه نیستم، افزود: در همین جا به شما ساکنان هِوِلا قول می‌دهم مشكلات این محله در کوتاه‌ترین زمان توسط مجموعه مدیریت شهری مرتفع خواهد شد.

 

شهردار ساری که پاسخگوی سوالات مردم این محله بود، رضایتمندی اهالی این محله را مهم‌ترین دستاورد برای شهرداری ساری دانست وگفت: توزیع عادلانه سرانه‌های شهری از اولویت‌های اصلی شهرداری ساری است.

 

وی خواستار همکاری و تعامل اهالی این محله با مدیریت شهری برای توسعه و رفع مشکلات شد و افزود: باید با فضاسازی مناسب و توسعه خدمات کاری کنیم تا دیگر شهروندان این منطقه را بعنوان محله ای زیبا و مناسب برای زندگی انتخاب کنند.

 

 

شهردار مرکز استان تاکید کرد: رنگ آمیزی بلوار و جداول، ایجاد فضای سبز، لایروبی انهار با هدف توسعه یکسان و ارائه خدمات عادلانه و رضایتمندی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه یک قرار گیرد.

 

رجبی تصریح کرد: سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری طی مدتی که تا شروع سال جدید باقی مانده است، با برنامه ریزی درست، پروژه های عمرانی را در جهت رفاه شهروندان این محله و پاسخگویی به مطالبات آنان در حوزه مدیریت شهری عملیاتی کند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :