تازه ها

چهارشنبه 25 دی 1398-12:24 کد خبر:40095

مدیرکل اوقاف مازندران عنوان کرد

دریافت کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان در بقاع متبرکه

انعکاس شمال - مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از راه‌اندازی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح بقاع متبرکه شاخص استان برای کمک به سیل‌زدگان استانهای سیستان و کرمان خبر داد.

 


به گزارش انعکاس شمال، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی ، با اشاره به وقوع سیل در استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان، گفت: یکی از وظایف دینی مجموعه اوقاف در شرایط بروز بلایای طبیعی کمک به درماندگان و تهیه نیاز‌های اولیه است که در این راستا از سوی سازمان اوقاف تمامی ادارات کل اوقاف استان‌های سراسر کشور برای کمک به سیل‌زدگان استان‌های سیستان و کرمان بسیج شدند.

وی از راه‌اندازی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح بقاع متبرکه شاخص مازندران خبر داد و افزود: شهروندان مازندرانی می‌توانند هدایای نقدی و غیرنقدی خود را برای کمک به سیل‌زدگان استان‌های سیستان و کرمان در اختیار مسئولان مربوطه در بقاع متبرکه قرار دهند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: کمک‌های جمع‌آوری شده با کمک بسیجیان و هلال احمر به مناطق سیل‌زده استان‌های سیستان و کرمان ارسال می‌شود.

حیدری خواستار کمک خیران و واقفان خیراندیش به سیل‌زدگان شد و افزود: اوقاف مازندران آماده هرگونه همکاری برای خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان استان‌های کرمان و سیستان است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران در سیل اخیر این استان یکی از ادارات نخست بوده که با بسته‌های غذایی و بهداشتی به سیل‌زدگان استان‌های مازندران و گلستان خدمت‌رسانی کرده است./بلاغ

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :