تازه ها

چهارشنبه 25 دی 1398-10:59 کد خبر:40094

تمامی موفقیت ما در کشور از ناحیه شهدا است

انعکاس شمال - فرمانده سپاه حفاظت انصارالمهدی (عج) در مقام شهید و شهادت گفت:تمامی موفقیت ما در کشور از ناحیه شهدا است شک نکنید.

 


به گزارش انعکاس شمال، گرجی زاد فرمانده سپاه حفاظت انصارالمهدی (عج) در مراسم یادواره شهدای امنیت گرامیداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی  در مسجد ملاصفرعلی بهشهر، ،گفت: تمامی موفقیت ما در کشور به وجود شهدا است شک نکنید،کشور بیمه خون انقلاب است.

فرمانده سپاه حفاظت انصار المهدی (عج) افزود: اگر روزی شهدا را از یاد ببریم شک نکنید بلا‌هایی بر ما وارد می‌آید که تا الان ندیدیم چرا که تاریخ نشان داد آنهایی که از شهدا درس نگرفتند به بلا‌هایی بزرگ گرفتار شدند.


او از سردار شهید قاسم سلیمانی گفت و افزود:سردار سلیمانی اهل ریا و خودنمایی نبود و همیشه از دوریین پرهیزمی کرد و فقط دو سال آخر بالاجبار رسانه‌ای شده بود.


گرجی زاد با اشاره به تشیع با شکوه سردار سلیمانی گفت: آنچه باعث شد مردم در تشیع پیکر وی بی نظیرترین تشیع را رقم بزنند اخلاص همراه با عمل وی بود.

او افزود: شهدای مدافع حرم ما که تعداد بسیار محدودی بودند رفتند و ایدئولوژی و تفکر غلطی که در آنجا بود را اصلاح کردند و صحنه در سوریه برگشت./باشگاه خبرنگاران

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :