تازه ها

چهارشنبه 25 دی 1398-10:20 کد خبر:40092

مسؤول طرح تحول اجتماعی سازمان تبلیغات اسلامی کشور:

۱۰۰۰ پایگاه فرهنگی اجتماعی در مناطق حاشیه نشین فعال می شود

انعکاس شمال - مسئول طرح تحول اجتماعی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: هزار پایگاه فرهنگی اجتماعی برای کاهش آسیب ها در مناطق حاشیه نشین کشور فعال می شود.


به گزارش انعکاس شمال، حجت الاسلام مهدی روحی، در حاشیه گردهمایی مدیران فرهنگی اجتماعی مناطق آسیب گیلان، گلستان و مازندران در شرق مازندران در جمع خبرنگاران افزود: تلاش برای کاهش آسیب‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی از اهداف مهم این طرح است.

وی گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده، یک هزار پایگاه فرهنگی در مناطق حاشیه نشین کشور برای کاهش آسیب‌های اجتماعی فعال می‌شود و اکنون این پایگاه‌ها در ۱۸ استان کشور فعال است.

به گفته مسئول طرح تحول اجتماعی سازمان تبلیغات اسلامی کشور، در این طرح تلاش شده است تا با بهره گیری از روحانیون و فعال سازی پایگاه‌های فرهنگی در مرکز مناطق حاشیه نشین و مناطق آسیب پذیر، زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی فراهم شود.

روحی گفت: پایگاه فرهنگی اجتماعی در مناطق آسیب پذیر برای کاهش این آسیب‌ها، پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی فعال شده است و تا پایان بهمن امسال ۵ استان دیگر هم به این طرح اضافه می‌شوند.

وی افزود: این طرح تلاش دارد تا با بهره مندی از روحانیون مستقر در مناطق آسیب پذیر با کمک مردم برای رفع مشکلات اقدام و آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی را کاهش دهد./مهر

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :