تازه ها

سه شنبه 24 دی 1398-12:37 کد خبر:40089

سارقان حرفه ای در قائم شهر به دام افتادند


به گزارش  انعکاس شمال، فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از دستگیری 2 سارق حرفه ای با 20 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدولی مرادی در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، دوچرخه، اماکن خصوصی، سیم برق و ... در شهرستان قائم شهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، تصریح کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از بررسی های همه جانبه و اقدمات اطلاعاتی موفق به شناسایی 2 سارق حرفه ای در این شهرستان شدند .

سرهنگ مرادی، خاطرشنان کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان یک خودرو دارای دستور توقیف قضائی و اموال سرقتی شامل؛ یک دستگاه موتورسیکلت،3 دستگاه دوچرخه، تجهیزات کشاورزی و لوازم ساختمانی، سیم برق، تعدادی کارتخوان و تجهیزات الکترونیکی و تجهیزات کشاورزی سرقتی کشف شد .

وی، همچنین اظهار داشت: این دو سارق حرفه ای که به دلیل اعمال مجرمانه و اعتیاد در یکی از اردوگاه های درمانی استان بازداشت بوده اند در طی دوران مرخصی اقدام به این سرقت های کرده بودند، در تحقیقات و بازجویی های انجام شده تاکنون به 20 فقره سرقت اعتراف کردند ./ایلنا

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :