تازه ها

سه شنبه 24 دی 1398-11:58 کد خبر:40087

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی مازندران:

۷۵ میلیارد تومان تسهیلات بخش کشاورزی در مازندران پرداخت شد

انعکاس شمال  - مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در مازندران گفت: تاکنون ۷۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به تشکل های مختلف حوزه کشاورزی در استان پرداخت شده است.


به گزارش انعکاس شمال، نورالدین پناهی با اظهار اینکه اخذ تسهیلات توسط مدیرعامل و کارکنان ممنوع است، گفت: صندوق فقط می‌تواند به سهامداران و تشکل‌ها تسهیلات دهد و حداقل تسهیلات آن ۱۰۰ میلیون تومان و حداکثر تسهیلات نیز هشت میلیارد تومان بود که به اتحادیه‌های کشاورزی داده شده است.

وی با عنوان اینکه صندوق با حجم سرمایه اندک توانسته رضایتمندی بالایی را برای بخش کشاورزی به ارمغان آورد

اتحادیه باغداران شبکه خرید را در استان ساماندهی کردند و صندوق می‌تواند از طریق اتحادیه‌ها و متولیان به این شبکه در قالب تسهیلات قرض الحسنه و کم بهره، تزریق مالی داشته باشد.

پناهی از مازندران به عنوان قطب خرید میوه‌های شب عید ذکر کرد و با اشاره به حمایت صندوق توسعه بخش کشاورزی از این بخش عنوان کرد: علمی کردن تولید هدف اصلی صندوق حمایت از توسعه کشاورزی است وبرای آن تلاش می‌کند.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه کشاورزی مازندران، برلزوم حمایت از کشاورزی از اصلاح آب و خاک، واریته ها و غیره تاکید کرد و گفت: در ۱۶ سال گذشته ۴۹ مجمع صندوق برگزار شده است وآخرین مجمع صندوق مازندران با حضور ۹۸ درصد سهامداران برگزار شده است.

وی یادآور شد: صندوق در بخش‌های مختلف، عاملیت جهاد کشاورزی را انجام داده است و توسعه شیوه‌های نوین آبیاری قطره‌ای از فعالیت‌های بزرگ صندوق به شمار می‌رود.

وی افزود: تاکنون ۱۰ هزار بهره برداری از کمک‌های بلاعوض صندوق بهره مند شدند و این صندوق یکی از پویاترین صندوق‌های حمایت از بخش کشاورزی است./مهر

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :