تازه ها

پنجشنبه 19 دی 1398-14:29 کد خبر:40084

خاتم سلیمان هنرمندان مازندران را به نقش‌آفرینی دعوت می‌کند

انعکاس شمال - اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از هنرمندان استان مازندران برای شرکت در جشنواره "خاتم سلیمان" به منظور گرامیداشت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی دعوت کرد.


به گزارش انعکاس شمال، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران امروز پنجشنبه با انتشار اعلامیه ای از هنرمندان استان مازندران خواست تا آثار برجسته خود با موضوع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را به جشنواره خاتم سلیمان ارسال کنند. 

هدف از برگزاری این جشنواره گرامیداشت نام و یاد سردار پر افتخار راه مقاومت ، سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همچنین تولید آثار خلاقانه و الهام بخش برای ادامه مسیر جهادی ایشان عنوان شد. 

هنرمندان استان مازندران می توانند در تمامی رشته های هنری آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند. 

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز برای پاسداشت حضور هنرمندان در این جشنواره هدایایی برای آثار برگزیده در نظر گرفته است. 

بر اساس جدول زمانبندی جشنواره خاتم سلیمان ، هنرمندان مازندران از امروز تا ۱۵ بهمن ماه امسال فرصت دارند آثار خود را به اداره کل میراث فرهنگی ارسال کنند. 

جزئیات بیشتر مبنی بر شرایط حضور و چگونگی ارسال آثار در سایت اینترنتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به نشانی https://mazandaran.farhang.gov.ir/ قابل دسترسی است./ایرنا

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :