تازه ها

پنجشنبه 19 دی 1398-12:2 کد خبر:40082

برنامه تجمع مردم مازندران برای گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی اعلام شد

اتنعکاس شمال - مردم مازندران پنجشنبه برای گرامیداشت شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و فرماندهان مقاومت در استان تجمع برگزار می‌کنند.


بنا بر اعلام سپاه کربلای مازندران ، تجمع مردمی گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش با عنوان " سلیمانی ها " امروزا پنجشنبه در تمامی نقاط استان برگزار خواهد شد.

هسته اصلی تجمع مردمی "سلیمانی‌ها" در ساری مرکز استان مازندران از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه عصر برگزار خواهد شد.

بر اساس اطلاعیه سپاه کربلای مازندران ، تجمع بزرگ سلیمانی ها در مازندران با مراسم دسته روی هیات‌های عزاداری همراه خواهد بود. 

مسیر حرکت تجمع کنندگان و عزاداران شهدای مقاومت در ساری از میدان شهید قاسمی به سمت مصلی این شهر تعیین شده است.

سلیمانی های ساری پس از راهپیمایی و تجمع در مصلای بزرگ این شهر ، نماز مغرب و عشاء را به جماعت اقامه خواهند کرد.

بامداد روز جمعه ۱۳ دی ماه  سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

رهبر معظم انقلاب ، مسئولان ارشد نظام و فرماندهان نظامی  و همچنین فرماندهان مقاومت در کشورهای منطقه نیز در واکنش به شهادت سردار قاسم سلیمانی فرمانده قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این اقدام را تروریستی خواندند و نسبت به عواقب و پاسخ به جنایت آمریکا هشدار دادند.

شهادت سردار سلیمانی به عنوان یکی از چهره‌های مهم نظامی و امنیتی خاورمیانه و جهان در مجامع بین المللی واکنش های متعددی را به همراه داشت./ایرنا

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :