تازه ها

سه شنبه 17 دی 1398-13:20 کد خبر:39078

نماینده ولی‌فقیه در مازندران:

سپهبد سلیمانی معادلات نظامی کشورهای منطقه را تغییر داده است

انعکاس شمال - نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران با اشاره به اینکه درس شهادت طلبی و ایثار شهید سلیمانی باید برای آیندگان تبیین شود گفت: سردار سپهبد سلیمانی معادلات نظامی کشورهای منطقه را تغییر داده است.

 


به گزارش انعکاس شمال، آیت‌الله محمد باقر محمدی لائینی در دیدار فرماندهی و کارکنان مرکز آموزش تخصصی شهید قاسمیان یگان‌های ویژه مازندران با تبریک و تسلیت به‌مناسبت شهادت سردار سپهبد سلیمانی و همرزمانش اظهار داشت: ویژگی سردار سپهبد سلیمانی برای ما الگو بوده و مربوط به شخص خاصی نیست. دو ویژگی که رهبری در مورد سردار سپهبد سلیمانی فرمودند مبارزه با اشرار و شیاطین است.

وی افزود: سردار سپهبد سلیمانی با فتنه داعش، النصر و صهیونیست‌ها جنگیده است و جوانان نظامی یگان ویژه نیز باید خود را آماده مبارزه با جنود اشرار و مزدوران آمریکایی و اسرائیلی در داخل و در منطقه کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران با اشاره به اینکه شهدای مقاومت توسط بدترین و شقی‌ترین افراد به شهادت رسیدند، تصریح کرد: ترورهای شخصیت‌های دینی، سیاسی و مذهبی ایران توسط منافقان، بعثی‌های عراق و وابستگان شیطان بزرگ تمامی ندارد و نشان از ضعف و سستی استکبار برای عدم مواجه رو در رو با توان دفاعی ایران است.

لائینی با بیان اینکه سردار سپهبد سلیمانی و همرزمانش در مقابل همه وحشی‌گری‌ها داعشی ایستاده است و دشمن دید که دیگر نمی‌تواند با نوچه‌ها و وابسته‌ها جلوی عزت ایران را بگیرد، شیطان بزرگ آمریکا وارد میدان شد، افزود: ملت ایران انتقام سختی  از مواضع استکباری آمریکا خواهند گرفت.

وی با اعلام اینکه باید زمینه اخراج آمریکا از منطقه فراهم شود ولی برخی از افراد جامعه هنوز دنیال مذاکره با آمریکا هستند گفت: جوان‌ها باید خود را آماده مبارزه با آمریکا و وابستگان استکباری آنان کنند. باید درس مبارزه با  شیاطین، اشرار، اخلاص، ایثار، شهادت‌طلبی را از سردار سپهبد سلیمانی آموخت./تسنیم

 

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :