تازه ها

چهارشنبه 11 دی 1398-9:58 کد خبر:39066

پیام استاندار مازندران به مناسبت روز پرستار

انعکاس شمال - احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در پیامی ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را به جامعه پرتلاش پرستاری بویژه پرستاران فداکار و زحمتکش مازندران تبریک گفت. ‎


به گزارش انعکاس شمال و به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران, احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در پیامی ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را به جامعه پرتلاش پرستاری بویژه پرستاران فداکار و زحمتکش مازندران تبریک گفت. ‎  

متن کامل پیام استاندار مازندران به شرح ذیل است:

سالروز ولادت باسعادت عقیله بنی هاشم، حضرت زینب کبری ( سلام الله علیها ) که بنام روز پرستار نامگذاری شده است، فرصت مغتنمی برای تجلیل و ارج نهادن به تلاش ها، خدمات، ایثارگری ها و مجاهدات ارزشمند پرستاران است.

حضرت زینب کبری (س)، پیام‌آور قیام خونین کربلا و حماسه عاشورای  حسینی ( ع ) و اسوه صبر، بردباری و شهامت در برابر مصائب؛ الگویی راستین و الهام بخش برای جامعه تلاشگر و زحتمکش پرستاران است و جامعه پرستاری با تاسی از آن بانوی بی بدیل، نمونه‌ای از صبر را در مسیر نظام سلامت کشور به نمایش می گذارد و به عنوان ستون اصلی بهداشت و درمان، شبانه‌روزی به ارایه خدمات مشفقانه به بیماران و دردمندان می پردازد.

حرفه گرانمایه و پرزحمت پرستاری، تفسیر زیبای فداکاری، صبوری و نوع دوستی است و نام‌گذاری میلاد خجسته‌ حضرت زینب (س) بنام روز پرستار، نشان‌گر اهمیت و ارزش این حرفه مقدس و مایه مباهات پرستاران جامعه ماست.

اینجانب ضمن تبریک میلاد با سعادت الگوی صبر و عشق و ایثار، حضرت زینب (س) و روز پرستار به همه پرستاران پر تلاش و مشفق بویژه پرستاران مجاهد مازندران، برای این قشر زحمتکش، عافیت و سلامت و توفیق خدمت بیش از پیش از آستان خداوند متعال مسالت دارم.

احمد حسین زادگان

استاندار مازندران

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :