تازه ها

پنجشنبه 28 آذر 1398-8:55 کد خبر:39046

سونا برای کشتی گیران نونهالان در ساری!؟!


چندی قبل سری به یکی از استخرهای شنا در مرکز استان زدم وقتیکه وارد اتاق سونا شدم حدود چهل نونهال را به همراه مربیان در اتاقک داغ سونا خشک ملاحظه کردم. مربیان اعلام کردند باید 15 دقیقه همه در سونا حضور داشته باشند. نونهالان و طفل های نازنین مظلومانه مجری دستورات مربیان بودند. بعد از اعلام تایم همه را به استخر فراخوان زدند.

به گزارش ارسالی شعبان وفایی نژاد به انعکاس شمال، یکی از مربیان با بدنی کلی خالکوبی شده که ظاهراً نمایشگاه خالکوبی در بدن داشت تمرینات کشتی و اجرای فنون درآب استخر که مایه تعجب و تاسف بود.

نتیجه تصویری برای سونا"


امید است مسئولین در رابطه با کاهش وزن نونهالان متوجه عملکرد مربیان باشند.


اکثریت قهرمانان نونهالان و نوجوانان و جوانان مازندران زمانی که به سن امیدها و بزرگسالان می رسند بر اثر وزن کم کردن های بیش از حد و تمرینات غیراصولی مربیان دچار انواع بیماری ها و آسیب دیدگی ها می شوند.


مسئولین باید بصورت سر زده به مدارس ورزشی و کلاس های آموزشی بروند. رفتارهایغیراصولی و غیرعلمی و متاسفانه غیراخلاقی از سوی بعضی از مربیان ورزشی مایه تاسف جامعه ورزشی می باشد. از همه بدتر 85 درصد مربیان کلاس دیده با تجربه فقط و فقط اماکن ورزشی را اجاره می کنند و بدنبال کسب درآمد هستند. کار آموزش را به افرادی واگذار می کنند که به هیچ عنوان شایستگی های لازم و شرایط مناسبی هم ندارند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :