تازه ها

سه شنبه 12 آذر 1398-10:25 کد خبر:38018

کنگره شهدای دانش آموز دختر مازندران برگزار شد

انعکاس شمال - اولین کنگره شهدای دانش آموز دختر استان مازندران با حضور دختران و دانش آموزان بسیجی در سالن غدیر سپاه کربلا برگزار شد.

 


به گزارش انعکاس شمال، سرهنگ عسگر مجیدی معاون اجرایی سپاه کربلا در اولین کنگره شهدای دانش آموز دختر استان با گرامیداشت تشکیل بسیج توسط حضرت امام راحل عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس، نقش و کارآمدی بسیج بیشتر مشخص شد و بسیجیان افرادی بودند که در دوران جنگ تحمیلی مقابل دشمن صف آرایی کردند.

وی افزود: بسیجیان کسانی هستند که در صفوف خط مقدم ایستادگی و دشمن را زمینگیر کردند ولی آنچه که تفکر بسیجی را از مرزهای جمهوری اسلامی عبور داد و آن را تبدیل به یک الگو کرده،  فرهنگ بسیجی بر مبنای دینی و اعتقادی بوده است.

سرهنگ مجیدی با تاکید براینکه تفکر و فرهنگ بسیجی آن را در دنیا تبدیل به الگو کرده است تصریح کرد: تفکر بسیجی دارای نگاه معنوی و آخرتی است زیرا در نگاه بسیجی مجاهدت و شجاعت افتخار و برگرفته از فرهنگ عاشورایی است.

معاون اجرایی سپاه کربلا یادآور شد: آن چیزی که بسیجی را تمام نشدنی کرد، فرهنگ مهدویت و انتظار است و این مبنای بسیج به شمار می رود و کشورهایی که روزگاری روی ایران حساب باز نمی کردند امروز به برکت مقاومت شهدا، به زانو درآمدند و مجبور شدند با ایران مشورت کنند.

سرهنگ مجیدی با بیان اینکه ایران به امید کشورهای منطقه و ملت های آزادیخواه تبدیل شده است افزود: امروز به برکت جانفشانی های شهدا و ایثارگران انقلاب به مرحله و گام دوم رسیده است و باید این گام را استوارتر از گذشته برداریم.

معاون اجرایی سپاه کربلا با عنوان اینکه علم یکی از مباحث اصلی برای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی است تصریح کرد: مدارس باید به مرکز اسلام تبدیل شود زیرا انقلاب ما زمینه ساز یک انقلاب جهانی است و محدود به جغرافیای ایران نیست./مهر

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :