تازه ها

سه شنبه 12 آذر 1398-10:21 کد خبر:38017

مردم فریب شبکه‌های اجتماعی معاند را نخورند

انعکاس شمال - مسؤول عملیات بازرسی ستاد کل سپاه با اشاره به اینکه کسی منکر وجود مشکلات در جامعه نیست، گفت: پشتوانه انقلاب‌مان خون هزاران شهید است و فتنه‌های متعدد دشمنان مقابل این رشادت‌ها کارساز نخواهد بود.

 


به گزارش انعکاس شمال، سردار علی استادحسینی در نخستین یادواره 16 شهید بیمارستان امام خمینی(ره) آمل اظهار کرد: اقتدار، امنیت، ابهت و ارزش نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهیدان و جان‌فشانی انها است.

وی با بیان اینکه راه شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس در راستای راه شهدای نهضت عاشورا و عرصه کربلا است، افزود: مردم کشورمان تا ابد مدیون خون شهدا هستند زیرا امروزه دشمنان دریافتند که مردم ایران همان مردمی هستند که فرزندان خود را در راه دفاع از اسلام، مرز و بوم و ناموس برای خداوند فدا کردند.

مسؤول عملیات بازرسی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: جبهه حق همیشه تاریخ دارای دشمنان فراوان بوده است و دشمنان آن از جبهه باطل هستند.

این مسؤول با اشاره به اینکه همیشه در رویارویی یک جبهه حق و جبهه دیگر باطل بوده و نبرد مقابل یکدیگر دارند، بیان کرد: خدا ما را در عصر و زمانی قرار داده که طرفدار و یاری‌رسان جبهه حق هستیم.

استادحسینی با بیان اینکه بزرگترین نعمت خداوند به بندگان وجود نظام جمهوری اسلامی است، یادآور شد: با تشکیل حکومت اسلامی، جبهه کفر به جمع باطل پیوست و مقابل حق فتنه‌انگیزی کرده است.

وی با اعلام اینکه وجود ولایت فقیه و رهبری جامع‌الشرایط از دیگر نعمت‌ها در نظام جمهوری اسلامی است، عنوان کرد: با تبعیت از رهبر انقلاب اسلامی می‌توان در زمانی که تشخیص حق از باطل با جریان فتنه نرم بسیار سخت است راه را از بیراهه تشخیص داد و به رستگاری رسید.

مسؤول عملیات بازرسی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعلام اینکه اسلام هیچ وقت به صورت مستقیم از دشمن ضربه نخورده است بلکه از نفاق و دورویی داخلی ضربه خورد، بیان کرد: بعد از یک هزار و 400 سال از تشکیل حکومت اسلامی انقلاب اسلامی با صلابت ایستاده و مقام همه فتنه‌ها مقاومت دارد.

این مسؤول با بیان اینکه ایستادگی و مقاومت پای اسلام و ارزش‌های اسلامی بسیار سخت و دشوار است، ادامه داد: امروزه در زمانی به سر می‌بریم که بهترین دین، بهترین رهبر و بهترین مردم را داریم هرچند مردم کشورمان 40 سال پای انقلاب اسلامی و رهبری ایستاده‌اند.

استادحسینی یادآور شد: در سال‌های بعد پیروزی انقلاب اسلامی رویش‌های بسیاری را شاهد بودیم که نمونه آن شهید حججی و شهدای مدافع حرم هستند.

وی با اعلام اینکه انقلاب اسلامی با انواع توطئه‌ها و فتنه‌ها از گذشته تاکنون روبرو بوده که قدرت آن به حدی بود که هر ملتی را درهم می‌کوبید، تصریح کرد: در جنگ تحمیلی کشورمان با بیش از 36 کشور بزرگ دنیا با هدایت استکبار جهانی روبه‌رو بود ولی انقلاب همچنان پابرجا است و حتی یک وجب از خاک خود را به دشمنان ندادیم.

مسؤول عملیات بازرسی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه نباید مردم کشورمان فریب شبکه‌های اجتماعی معاند و دشمن را بخورند، افزود: پشتوانه انقلاب‌مان خون هزاران شهید است که به خاک و خون تپیدند تا انقلاب حفظ بماند.

استادحسینی با تأکید بر اینکه کسی منکر وجود مشکلات در جامعه نیست، بیان کرد: به برکت وجود رهبری امروزه در اوج قله قدرت و عزت هستیم، دشمنان کشورمان با تمام وجود علیه کشورمان به صف کشیدند زیرا ما را ابرقدرت می‌بینند.

وی خاطرنشان کرد: بزرگترین قدرت موشکی خاورمیانه و پنجمین قدرت برتر دنیا هستیم و از فاصله 2 هزار کیلومتری تنها با اختلاف سه تا پنج متری موشک‌مان در آن سوی دنیا به زمین می‌نشیند.

مسؤول عملیات بازرسی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: باید همیشه هوشیار و زیرک بوده و گوش به فرمان رهبر انقلاب اسلامی باشیم.

به گزارش فارس، یادواره 16 شهید بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان آمل با تلاش بسیج جامعه پزشکی و پایگاه بسیج امام راحل در هفته گرامیداشت مقام شامخ بسیج برگزار شد./فارس

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :