تازه ها

چهارشنبه 6 آذر 1398-9:30 کد خبر:37994

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران:

مشارکت مطلوب در انتخابات نیازمند تعامل عوامل اجرایی و نظارتی است

انعکاس شمال - معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری مازندران اظهار کرد: برای مشارکت مطلوب مردم در انتخابات نیازمند تعامل عوامل اجرایی و نظارتی هستیم.


به گزارش انعکاس شمال، حسین حسن نژاد در حاشیه دیدار با امام جمعه و فرماندار رامسر درباره روند برگزاری انتخابات مجلس گفت: انتخابات همواره برای جمهوری اسلامی ایران به عنوان نماد مردم سالاری و فرصتی برای ابراز عقیده، اندیشه و تمایلات مردم است.

وی افزود: مردم با توجه به شرایط منطقه ای و حساس کشور و اهمیت مشارکت در افزایش چانه زنی در منطقه مشارکت خوبی خواهند داشت.

معاون سیاسی استانداری مازندران گفت: برای رسیدن به مشارکت مورد قبول نیازمند تعامل بین مجموعه عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات است و این اراده از طرف عوامل اجرایی و نظارتی در استان مازندران وجود دارد.

حسن نژاد تصریح کرد: با حضور گسترده همه اندیشه ها، گروه ها و طیف ها در حوزه انتخابات و همراهی جدی دستگاه های اجرایی و نظارتی شاهد مشارکت خوب در استان مازندران خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد: در این دوره از مجموعه متوسط مشارکت پایین تر نخواهیم بود و با هوشمندی مردم و تدابیر مقام معظم رهبری که در مواقع حساس اعلام می شود میزان مشارکت افزایش می یابد.

وی گفت: وضعیت امنیت انتخابات در شرایط مطلوبی قرار دارد و جای نگرانی برای برگزاری انتخابات در منظر امنیتی نداریم و تعامل خوبی بین دستگاه های امنیتی انتظامی و نظامی در استان مازندران وجود دارد./مهر

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :