تازه ها

يکشنبه 3 آذر 1398-22:44 کد خبر:37984

به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج صورت گرفت:

بیست و سومین مرحله اهداء خون کارکنان سازمان عمران

 اقدام صورت گرفته سازمان عمران در راستای توجه به مباحث فرهنگی در دستور کار قرار داشت، بر همین اساس با توجه به نیاز بیماران به فرآورده های خونی و اهمیت موضوع، کارگران سازمان نسبت به این اقدام خداپسندانه مسئولانه عمل کردند.


به گزارش انعکاس شمال به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری مرکز مازندران، همزمان با گرامیداشت هفته بسیج، کارکنان این سازمان در بیست و سومین مرحله، اقدام به اهداء پانزده هزار سی سی خون به بیماران نیازمند نمودند. 


 بر پایه این گزارش اقدام صورت گرفته سازمان عمران در راستای توجه به مباحث فرهنگی در دستور کار قرار داشت، بر همین اساس با توجه به نیاز بیماران به فرآورده های خونی و اهمیت موضوع، کارگران سازمان نسبت به این اقدام خداپسندانه مسئولانه عمل کردند.

 

 

شایان ذکر است مرتضی بربسته رئیس سازمان عمران در جمع کارکنان اهداء کننده خون با بیان اینکه علیرغم ماهیت عمرانی این سازمان، اما به مباحث فرهنگی نیز توجه کافی داریم، اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن فصول سرد سال و افزایش نیاز بیماران، همکاران بنده همچون سنوات گذشته در این حرکت انسان دوستانه مشارکت کردند.

 

 

وی یادآور شد: خدمت به مردم در هر جایگاه و منصبی را وظیفه خود می دانیم فلذا در کنار انجام وظایف محوله، در این گونه برنامه های فرهنگی و عامه پسندانه حضوری مستمر خواهیم داشت.

 

 

این گزارش حاکیست سازمان عمران در راستای سلسله اقدامات فرهنگی خود حضور در مراسم ملی و مذهبی را در سنوات مختلف اجرا کرده است.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :