تازه ها

پنجشنبه 23 آبان 1398-11:6 کد خبر:37981

نماینده ولی فقیه در مازندران :

نقش مهم زنان در ساختن مازندرانی سالم

انعکاس شمال - نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه خانه داری حساس ترین شغل است که باید مزایایی نیز برای آن در نظر گرفت، گفت: چرا اقتصاد را کارخانه محور قرار دادیم، میتوانیم کارخانه ها را به خانه برده و هر خانه یک کارخانه و کارگاه شود.

 


به گزارش انعکاس شمال ،حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار با طوسی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران و مشاوران دستگاه های اجرایی با بیان اینکه اسلام دین مساوات و برابری است،اظهار داشت: زن و مرد در نزد خداوند برابر هستند و حتی گاهی زنان از مردان نیز پیشی می گیرند.

وی افزود: مهم این است که مسیر عبودیت،بندگی،ایمان و عمل صالح را در پیش بگیریم چرا که قرار گرفتن در مسیر معنویت نگاه جنسیتی وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران از حضرت فاطمۀ زهرا به عنوان برترین نمونه مجسم  زن مسلمان یاد کرد که امام زمان (عج) نیز او را الگوی خود قرار داده است.

وی با تاکید بر اینکه خانواده واحد اصلی جامعه محسوب می شود و مهم ترین کانونی که جامعه را شکل می دهد ،گفت: زنان به عنوان پایه های اصلی خانواده و محور سلامت،نقش ویژه ای در سلامت خانواده و به همان ترتیب سلامت جامعه دارند.

حجت الاسلام محمدی لائینی ،افزود: اگر زنی دچار آسیب اجتماعی شود خطرش به مراتب از آسیب مردان بیشتر است.

وی "مازندران سالم " را رویکردش در ادامه راه دانست و گفت: نقش زنان در تحقق مازندران سالم مهم است.البته در مازندران آسیب هایی نیز وجود دارد که باید احصاء و مرتفع شود.

حجت الاسلام محمدی لائینی ترکیب دین و سیاست را در ساختن جامعه ای برتر از دیگر جوامع مهم دانست و ادامه داد: برای تحقق این هدف باید شاخص سلامت نیز افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت جهادی و استشهادی اگر باشد بر همه مشکلات فائق خواهیم آمد .

حجت الاسلام لائینی با بیان اینکه خانه داری حساس ترین شغل است که باید مزایایی نیز برای آن در نظر گرفت،افزود: چرا اقتصاد را کارخانه محور قرار دادیم، میتوانیم کارخانه ها را به خانه برده و هر خانه یک کارخانه و کارگاه شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش پایانی سخنانش با تاکید بر رعایت عفاف و حجاب، گفت: رعایت حجاب و پایبندی به ارزش های اسلامی و دینی امری مهم است./ایلنا

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :