تازه ها

پنجشنبه 23 آبان 1398-10:54 کد خبر:37978

رئیس بنیاد مستضعفان:

سند ۱۰ هزار فقره املاک علوی در مازندران واگذار شده است

انعکاس شمال - رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت:سند مالکیت ۱۰ هزار فقره املاک به مساحت ۱۲۰ هکتار در انحصار بنیاد علوی در مازندران به مردم واگذار شده است.


به گزارش انعکاس شمال، پرویز فتاح در مراسم اهدای ۱۲۵۰ فقره اسناد املاک علوی مردم مازندران در مسجد حاجی کلای بهنمیر اظهار کرد: واگذاری این اسناد در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به واگذاری هزار و ۲۵۰ فقره اسناد املاک علوی در مازندران ، مساحت این اراضی را ۷۲ هزار متر مربع با ارزش تقریبی ۳۹۶ میلیارد ریال دانست و با بیان اینکه در این مراسم ۱۴ سند به صورت نمادین به مردم اهدا می‌شود، تصریح کرد: شهروندانی که شامل قوانین این بنیاد می‌شوند می‌توانند به ادارات ثبت اسناد شهرستان‌ها مراجعه کنند.

رئیس بنیاد مستضعفان در ادامه با بیان اینکه یکی از وظایف نظام و بنیاد مستضعفان اهدا و بازگرداندن زمین هایی است که بنیاد پهلوی به زور از مردم گرفته، است، اظهار کرد: بنیاد مستضعفان بنیاد مردمی است  و مالک واقعی زمین ها مردم هستند و وظیفه بنیاد ارائه خدمات به فع مردم و طبقات پایین جامعه است.

وی با بیان اینکه امروز  شاهد واگذاری نهمین مرحله اسناد و املاک علوی در مازندران هستیم افزود: مجموع املاکی که در انحصار بنیاد علوی بوده و مربوط به استان مازندران است ۱۰هزار فقره املاک با مساحت ۱۲۰ هکتار و ارزش بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان به مردم واگذار شده است.

فتاح در پایان گفت: تمام سعی ما تسریع در روند واگذاری این اسناد می باشد./مهر

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :