تازه ها

دوشنبه 20 آبان 1398-21:59 کد خبر:37962

پیام رییس شورای اسلامی و شهردار ساری به مناسبت ولادت حضرت رسول(ص)، امام جعفرصادق(ع) و آغاز هفته وحدت


بسمه تعالی

 

ستاره‌ای بدرخشید و ماه مجلس شد                   دل رمیده ما را رفیق و مونس شد

نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت              به غمزه مسئله آموز صد مدرس شد

 

حضرت محمد مصطفی(ص) با حضور پر برکت خود جهان هستی را معنایی دیگر بخشید و مردم مظلوم و آزاده سراسر گیتی را از انوار ملکوتی اسلام عزیز ، دین رحمت، شفقت، صلح و عدالت بهره مند ساخت.

 

هفته وحدت فرصتی مغتنم برای نشان دادن یکپارچگی صفوف مسلمانان و معرفی چهره واقعی اسلام به‌ عنوان دین رحمت و صلح و دوستی و آرامش به جهان است.

 

در هفته وحدت، میثاق ها تحکیم و  پیمان ها استوار می گردد چراکه رسول خدا(ص) فرمودند: "الجَماعَةُ رَحمَةٌ و الفُرقَةُ عَذابٌ" وحدت مايه رحمت، و تفرقه موجب عذاب است.

 

اینجانبان فرارسیدن میلاد خجسته رسول مهربانی و عزت، مبشر آگاهی و حکمت، پرچمدار عدالت و برابری، پیام آور صلح و انسان دوستی حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص)، میلاد رییس مذهب جعفری حضرت امام جعفر صادق(ع) و آغاز هفته وحدت را به تمامی مسلمانان، بویژه شهروندان عزیز ساروی تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

 

امید است از الطاف بیکران این ایام مبارک که سراسر شادی، سرور، امید و ایمان است به نحو شایسته‌ای بهره‌مند شده و بتوانیم در امر خطیر خدمت رسانی به مردم، توفیق داشته باشیم. از خداوند متعال روزگاری مشحون از عزت و عظمت و موفقیت را برای همه شهروندان گرانفقدر ساروی مسئلت می‌نماییم.

 

                                              علیجان شمشیربند                                      عباس رجبی

                                    رییس شورای اسلامی شهر ساری                               شهردار ساری 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :