تازه ها

يکشنبه 19 آبان 1398-14:41 کد خبر:37959

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری خبر داد:

اجرای 15 پروژه متنوع عمرانی در ساری

رئیس سازمان عمران در این گفتگو به اهمیت زیباسازی منظر شهری نیز اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: پیاده روسازی میدان امام حد فاصل خیابان جام جم تا دور میدان آغاز شده که این پروژه در بلوار دریا روبروی دانشگاه روزبهان نیز در دستور کار تیم های عملیاتی سازمان قرار دارد.


با آغاز به کار مدیریت مهندس رجبی به عنوان شهردار ساری، شاهد گسترش قابل توجه و تحسین برانگیز تعاملات متقابل بین شهرداری و سازمان های تابعه ای همچون عمران و بازآفرینی فضاهای شهری هستیم، بر این اساس به جهت اهمیت کار سازمان مذکور، آخرین تحولات در اجرای پروژه ها را در قالب گفتگو با رئیس سازمان از نظر می گذرانیم.

به گزارش انعکاس شمال به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی سازمان عمران شهرداری مرکز مازندران، مهندس مرتضی بربسته رئیس این سازمان در گفتگویی، از 15 پروژه متنوع عمرانی طی یک ماه اخیر در مناطق مختلف شهر خبر داد و اظهار داشت: در ابتدا از طریق این رسانه لازم می دانم از حُسن توجه و اعتماد مدیریت شهری به خصوص مهندس رجبی شهردار ساری نسبت به ظرفیت های این سازمان قدردانی نمایم چرا که این دیدگاه حمایتی اصلی ترین عامل در رشد و شکوفایی استعدادهای ما در حوزه اجرایی خواهد بود.

 

وی با اشاره به تنوع پروژه های عمرانی، گوشه ای از اقدامات یک ماه گذشته تلاشگران این سازمان را با خبر پیشرفت 70 درصدی احداث بازار بزرگ رضوی آغاز کرد و گفت: این پروژه قطعاً تحولات بسیاری را در رفاه و اقتصادی مردم جنوب شهر ساری ایجاد خواهد کرد.

 

بربسته عدالت محوری و تعهد را سرلوحه منشور خدمت رسانی سازمان متبوعش برشمرد و تصریح کرد: پروژه بزرگ آزاد سازی مسیر حد فاصل پل شهید رنجبر تا پل های شهید نوری پس از تملک و خاکبرداری، سلسله عملیاتی چون جابجایی تأسیسات هوایی و زمینی را طی کرده و هم اکنون مراحلی چون دیوار چینی حاشیه مسیر و آزادسازی در دستور کار تیم های عملیاتی سازمان عمران قرار دارد که به حمداله تغییرات فیزیکی در پیشرفت این پروژه برای شهروندان ملموس است.

 

این مسئول از اجرای جدول بتنی در 3 نقطه از شهر خبر داد و گفت: این عملیات عمرانی در کوچه پیوند هشتم، کوچه بسیج سازندگی در کمربندی غربی و کوچه فردوس 25 واقع در خیابان پل گردن پیگیری می شود.

 

رئیس سازمان عمران در این گفتگو به اهمیت زیباسازی منظر شهری نیز اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: پیاده روسازی میدان امام حد فاصل خیابان جام جم تا دور میدان آغاز شده که این پروژه در بلوار دریا روبروی دانشگاه روزبهان نیز در دستور کار تیم های عملیاتی سازمان قرار دارد.

مرتضی بربسته از شتاب بخشی به پروژه فاز دوم بوستان ملل یاد کرد و گفت: عملیاتی چون ایجاد دیواره حفاظتی، لایروبی و خاکبرداری سطح شیبدار بخشی از اقدامات در حال اجرای تیم های عملیاتی مستقر در این پروژه است که بی وقفه ادامه دارد.

 

وی از اتمام ساماندهی و تعریض بلوار کشاورز در حد فاصل اسبورد تا منطقه گنبد خبر داد و گفت: در فاز بعدی این عملیات تا عبور تنگه لته ادامه خواهد داشت که می تواند در روان سازی ترافیکی موثر واقع شود.

 

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری عنوان داشت: پروژه هدایت آب های سطحی را با عملیات احداث کانال نهرگذرخان حد فاصل ابتدا تا انتهای خیابان کوثر در خیابان شفا و نصب نوه بتنی در محلاتی چون کوچه دخانیات نوزدهم و کوچه کشاورز شصت دنبال می کنیم؛ البته سلسله پروژه های متعددی نیز در آینده به برنامه های اجرایی این سازمان افزوده می شود که متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :