تازه ها

پنجشنبه 16 آبان 1398-12:38 کد خبر:37958

استاندار مازندران در آیین تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در مازندران:

پرهیز از اختلافات ویژگی برجسته آیت الله طبرسی/تصویب منطقه آزاد از مطالبات مهم مردم مازندران

انعکاس شمال - استاندار مازندران پرهیز از اختلافات و حاشیه سازی را از ویژگی های برجسته آیت الله طبرسی بیان کرد و گفت: تصویب منطقه آزاد از مطالبات مهم مردم مازندران است.

 


به گزارش انعکاس شمال، احمد حسین زادگان در این مراسم با تقدیر از تلاش ها و خدمات 40 ساله آیت الله طبرسی در استان مازندران اظهار داشت: بیشتر پروژه های بزرگی که در استان انجام شد ناشی از خدمات آیت الله طبرسی بوده است.

وی افزود: همه بزرگان و عالمان استان در جهت وفاق و همدلی در استان تلاش کرده اند.

استاندار مازندران پرهیز از اختلافات و حاشیه سازی را از جمله ویژگی های برجسته آیت الله طبرسی برشمرد و گفت:  امروز نیز بیش از هر زمانی نیازمند وفاق و همدلی در استان هستیم.

وی انتصاب حجت الاسلام لائینی به عنوان امام جمعه جدید در ساری تبریک گفت و ادامه داد: با توجه شناختی که از ایشان داریم، راه ایشان نیز وفاق و همدلی برای توسعه استان است.

تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه های استان با عنایت رهبر انقلاب

حسین زادگان تخصیص بودجه برای تکمیل طرح های ورزشی و نیروگاه های زباله سوز را از عنایت مقام معظم رهبری به استان مازندران اعلام کرد و افزود: پسماند استان همچنان نیازمند توجه ویژه است ؛امیدواریم با حمایت های لازم این مشکل مرتفع شود.

استاندار مازندران با اعلام اینکه امسال دولت  100 میلیارد تومان دولت برای تکمیل زباله سوزهای استان و مدیریت پسماند در نظر گرفته است، یادآور شد: به دلیل بالابودن سطح آب های زیرزمینی، دفن زباله در استان مشکل زا است.

 وی به آزاد سازی 80 درصد سواحل استان اشاره کرد و گفت: دسترسی مردم به سواحل  و دریا رضایتمندی آنها را در بر خواهد داشت .

حسین زادگان با بیان اینکه مازندران مختص به مردم مازندران نیست و سالانه میزبان 50 میلیون مسافر و گردشگر در این استان است خواهان توجه ویژه به مازندران شد.

استاندار مازندران به سیل مخرب و خسارت های ناشی از آن دراستان اشاره کرد و گفت:هنوز در حوزه بارسازی نیازمند حمایت ویژه هستیم.

وی با بیان اینکه مازندران تنها استان ساحلی است که منطقه آزاد آن با دلایل مختلف به تاخیر افتاده است، ادامه داد: تصویب منطقه آزاد از مطالبات جدی مردم مازندران است.

حسین زادگان در بخش دیگر از سخنانش به مشکلات واحدهای صنعتی استان اشاره کرد و نساجی مازندران یکی از واحدهای صنعتی که نماد استان است نام برد و افزود: با ورود ستاد اجرایی فرمان حضرت امام کارخانه های زیادی از جمله نساجی قائنشهر از رکود خارج شد.

مشارکت 48.3 درصدی مردم در اقتصاد

وی مشارکت اقتصادی استان را 48.3 درصد اعلام کرد و گفت : همچنین 8.9 درصد نرخ بیکاری کاهش پیدا کرده است.

استاندار مازندران تصریح کرد: در شرایط فعلی که درگیر جنگ اقتصادی هستیم و دشمن به دنبال شکاف بین نظام و مردم است سعی کردیم وفاق و همدلی ضرورت دارد.

وی وفاق و همدلی را تنها راه توسعه استان دانست و گفت: حجت الاسلام لائینی نقاط ضعف و قوت استان را بخوبی می شناسد .

مراسم معارفه حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی امام جمعه جدید ساری و نماینده ولی فقیه در مازندران و آیین تقدیر از تلاش های آیت الله نورالله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در استان صبح امروز پنجشنبه با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری در ساری آغاز شد./ایلنا

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :