تازه ها

سه شنبه 14 آبان 1398-10:2 کد خبر:37948

بانوان به پویش ملی ارتقای نشاط و سلامت در بوستان ولایت ساری بپوندند

انعکاس شمال - مدیر کل بانوان استانداری گفت: ویژه‌ برنامه‌های هفته سلامت بانوان ایرانی در قالب پویش ملی ارتقای نشاط و سلامت بانوان در بوستان ولایت در حال برگزاری برگزار می‌شود.

 


به گزارش انعکاس شمال، طوسی مدیر کل بانوان استانداری ، با اشاره به برگزاری پویش ملی ارتقای نشاط و سلامت در بوستان ولایت ساری، گفت: این این ویژه‌ برنامه با هدف ارتقای سلامت بانوان و خانواده‌های ایرانی، امروز چهارشنبه ۱۴ آبان ماه در مجموعه شهربانو بوستان بزرگ ولایت از ساعت ۸ آغاز و تا ساعت ۱۱ ادامه دارد.


او افزود:  آموزش بانوان در زمینه تحرک بدنی و توسعه آموزش‌های همگانی در زمینه ورزشی، تغذیه، بهداشت و سلامت که نقش مهمی در حفظ روحیه شادابی و نشاط بانوان دارد  در این پویش انجام خواهد شد.


طوسی گفت: مسئولان به برپایی ایستگاه سنجش سلامت بانوان و همچنین توزیع بروشور و تراکت آموزشی با موضوع‌های ورزشی، تغذیه و سلامت بانوان می‌پردازند.

او افزود: پذیرایی از حاضران به‌صورت صبحانه سالم با هدف ترویج تغذیه سالم و تقدیر از نفرات برگزیده، فعال و تأثیرگذار هم از دیگر برنامه‌های این طرح خواهد بود.

مدیر کل بانوان استانداری گفت: از همه بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی و امور بانوان دعوت می‌شود با کفش و لباس ورزشی به این پویش بپیوندند./باشگاه خبرنگاران

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :