تازه ها

چهارشنبه 8 آبان 1398-13:2 کد خبر:37936

بهره برداری از طرح های آبرسانی در ۲ شهر مازندران

انعکاس شمال - مدیر امور آب وفاضلاب شهری نور و رویان از افتتاح و بهره برداری ۲ طرح آبرسانی در شهر‌های چمستان و نور خبر داد.

 


به گزارش انعکاس شمال ، رشیدی مدیر امور آب و فاضلاب شهری نور و رویان، با اشاره به افتتاح و بهره برداری ۲ طرح آبرسانی در شهر‌های چمستان و نور، گفت: این طرح‌ها تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسند.

او افزود: به منظور افزایش توان تامین و توزیع آب آشامیدنی مشترکان شهر چمستان حفر و تجهیز یک حلقه چاه با دبی۱۰ لیتر در ثانیه در دستور کار قرار دارد.

رشیدی با بیان اینکه در حال حاضر آب آشامیدنی مشترکان شهر چمستان از طریق ۴ حلقه چاه و یک چشمه تامین می‌شود، گفت: برای وارد مدار شدن چاه مذکور ۳۰۰ متر خط انتقال جهت انتقال آب به مخزن یکهزار مترمکعبی جاده جوربند ساخته می‌شود.

مدیر امور آبفاشهری نور ورویان اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این طرح را ۷ میلیارد ریال دانست و افزود: ۵ هزار و ۲۰۰ مشترک از مزایای این طرح برخوردار می‌شوند.


او با بیان اینکه در شهر نور نیز یک حلقه چاه جدید با توان تامین ۳۵ لیتر آب در ثانیه تجهیز می‌شود، گفت: آب آشامیدنی مشترکان این شهر از طریق ۱۷ حلقه چاه به ظرفیت ۲۲۰ لیتر بر ثانیه تامین می‌شود که با بهره برداری از چاه جدید شماره ۶ کمبود آب این شهر برطرف می‌شود.

رشیدی با اشاره به تخصیص ۸ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح افزود: شهر نور دارای ۱۰ هزار و ۵۳۴ مشترک آب است./باشگاه خبرنگاران جوان

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :