تازه ها

چهارشنبه 8 آبان 1398-10:13 کد خبر:37931

مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری مازندران:

گروه «دوستداران مازندران در ۱۴۵۰» تشکیل شد

انعکاس شمال  – مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری مازندران از تشکیل گروه دوستداران مازندران در سال ۱۴۵۰ خبر داد و گفت: در این گوره، مسائل استان به صورت تخصصی و پژوهشی بررسی می شود.

 


به گزارش انعکاس شمال، حسین منفردی از آغاز فعالیت انجمن علمی پدافند غیرعامل در استان خبر داد و اظهار داشت: این انجمن در بسیاری از شهرستان ها شکل گرفته است و به عنوان قوی ترین سازمان مدرم نهاد در حال فعالیت هستند.

وی استفاده از ظرفیت و توانمندی های حقیقی و حقوقی استان را از دیگر اقدامات بیان کرد و گفت: برای اولین اداره کل پدافند غیرعامل با یک برنامه و چشم انداز مدت، مازندران را در سال ۱۴۵۰ مورد بررسی قرار می دهد و گروه دوستداران مازندران در ۱۴۵۰ شکل گرفته است.

منفردی یادآور شد: مطالب به صورت تخصصی و پژوهشی در گروه فضای مجازی دوستداران مازندران در ۱۴۵۰ بررسی می شود، همچنین کمیته مشورتی صاحبنظران و خبرگان نیز تشکیل شده است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری مازندران ادامه داد: در مجموع رتبه مازندران در کشور در حوزه پدافند غیرعامل رتبه سوم است و تاکنون ۱۴ کارگروه تخصصی فعال در استان تشکیل شده که کارگروه پولی و مالی و آموزش عالی از جمله ان است.

وی ادامه داد:تمام مخازن آب شرب استان با عنوان بانک اطلاعاتی جمع آوری شد و مسائل بیوتروریسم آن در حال بررسی است تا آب شرب استان از دیدگاه پدافند غیرعامل مصون شود.

منفردی همچنین از تهیه بانک اطلاعاتی مکان های اضطراری برای اسکان خبر داد و گفت: طبق این طرح، هر شهر پهنه بندی خواهد شد و اماکن اضطراری به مردم اطلاع رسانی می شود.

وی با اظهار اینکه طرح جامع پدافند غیرعامل در استان تهیه شده است افزود: این طرح در ساری و بابل دارای پیشرفت ۳۰ درصدی است و قرار است طرح شهرستانی در بابلسر و فریدنکنار نیز اجرایی شود./مهر

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :