تازه ها

سه شنبه 30 مهر 1398-11:33 کد خبر:37921

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران اعلام کرد:

تسهیل فرآیند کسب و کار در سامانه سککوک

انعکاس شمال - مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران از راه اندازی سامانه کسب و کار سککوک در استان با هدف تقویت و حمایت از صنایع مستقر در شهرکهای صنعتی خبر داد.

 


به گزارش خبرنگار انعکاس شمال، ،سید مصطفی موسوی گفت: سامانه سککوک در راستای بهره مندی واحدهای کسب و کار استان با هدف تقویت و حمایت از صنایع مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی و با همکاری بخش خصوصی راه اندازی شده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود: امکان تأمین مالی غیر بانکی از طریق خرید و فروش اعتباری بوسیله برات الکترونیکی برای واحدهای تولیدی، در سامانه سککوک فراهم شده است.

موسوی بیان داشت: واحدهایی که در تأمین مالی دچار مشکل هستند می توانند با ثبت نام در سامانه سککوک از مزایای آن برای خرید و تهیه مواد اولیه بهره مند شوند و هزینه‌های خود را با استفاده از این سامانه کاهش دهند.

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی، واحدهای صنعتی و تولیدی باید با ارتباط و تعامل با یکدیگر و هم افزایی، به فضای کسب و کار کمک کنند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران خاطرنشان کرد: واحدهای صنعتی با مراجعه به این سامانه می توانند برای تأمین مواد اولیه و سایر نیازها اقدام و مواد اولیه خود را بدون پرداخت نقدی و با ضمانت نامه صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک خریداری کنند./ایلنا

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :