تازه ها

سه شنبه 26 شهريور 1398-10:44 کد خبر:37871

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

توسعه و تجهیز دبیرستان های صدرا دغدغه مهم به شمار می رود

انعکاس شمال - مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، توسعه دبیرستان های معارف اسلامی صدرا را دغدغه مهم سازمان تبلیغات اسلامی برشمرد.

 


به گزارش انعکاس شمال، حجت الاسلام ناصرشکریان امیری در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان و مدیران دبیرستان های معارف اسلامی صدرا با اشاره به فعالیت های آموزشی و پژوهشی در حوزه دین این مراکز آموزشی ، اظهار داشت : دبیرستان های معارف اسلامی صدرا مرکز تربیت نسل جوان مومن و انقلابی است و توسعه و تجهیز این مرکز از اولویت های مهم سازمان تبلیغات اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت های دبیرستان های معارف اسلامی شهرهای ساری ، بابل و چالوس ، افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر پرورش نسل جوان مومن و انقلابی در تراز انقلاب اسلامی ، مراکز دبیرستان های معارف اسلامی صدرا می تواند در این بخش بسیار اثرگذار باشد و توجه به این مراکز امروز امری اجتناب ناپذیر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت موضوع تربیت دینی فرزندان در این برهه از زمان اشاره کرد و تصریح کرد: خانواده ، مدرسه و مسجد مهم ترین پایگاه های فعالیت های فرهنگی به ویژه فرهنگ دینی است و باید در این بخش بسیار هوشمندانه برنامه ریزی داشت.

حجت الاسلام ناصرشکریان امیری در ادامه به وجود پنج دبیرستان معارف اسلامی در شهرهای مازندران اشاره و تاکید کرد : شاخصه های مهم رهبر معظم انقلاب (حفظه الله) در خصوص جوان مومن و انقلابی باید به عنوان یک الگو برای تربیت امروز نسل جوان جامعه مدنظر قرار گیرد و دبیرستان های معارف اسلامی باید مرکز ترویج و نشر فرهنگ دینی و قرآنی باشند.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش پایانی سخنان خود به عمر پر برکت جمهوری اسلامی در چهل سال اخیر اشاره و اظهار داشت : بیانیه گام دوم انقلاب سند جامع توسعه و پیشرفت جمهوری اسلامی است و باید دبیرستان های معارف اسلامی نسبت به پژوهش های این بیانیه اقدام عملی داشته باشند و در تحقق اهداف متعالی انقلاب اسلامی اثرگذار باشند.

حجت الاسلام ناصرشکریان امیری در پایان تربیت نیروهای متعهد و متخصص و جوان را در دبیرستان های معارف اسلامی صدرا از اولویت های این مراکز دانست و بیان داشت : حضور جوانان و نوجوانان مومن و انقلابی افتخار دبیرستان های معارف اسلامی صدرا است و این مراکز باید با همکاری همه دستگاه های اجرایی و فرهنگی به ویژه آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی به مراکز تولید علم و نخبه پروری تبدیل شود./مهر

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :