تازه ها

چهارشنبه 6 شهريور 1398-10:6 کد خبر:37858

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران:

آیین های شاد منجر به بهبود شرایط زندگی مردم می شود

انعکاس شمال- معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استاندار مازندران گفت: مراسم های آیینی شاد بهبود شرایط زندگی مردم و در نهایت توسعه منابع استان را به همراه دارد.

 


به گزارش انعکاس شمال، حسین حسن نژاد در آیین اختتامیه جشنواره تابستانه ساحل شاد که در طرح دریای مروارید نکا برگزار شد با اشاره به فرصت های نشاط اجتماعی دولت اظهار کرد: مراسم های آیینی فرصت های شاد را برای بهبود شرایط زندگی مردم به ارمغان می آورد همچنین دولت در راستای عملکرد جدی تر دولت مردان نیازمند کمک مردم در عرصه خدمات رسانی و مشارکت می باشد چرا که برای خدمت به اقشار مردمی روی کار آمده است.

وی افزود: مسئولان باید تلاش کنند فرصت برنامه های شاد را با استفاده از برگزاری مراسم ها و جشنواره های آیینی برای نشاط اجتماعی مردم فراهم آورند  چرا که به مراتب این فرصت می تواند زمینه ساز کارایی، مشارکت، بهبود و توسعه استان را به همراه داشته باشد.

به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران  ایجاد فرصت نشاط اجتماعی ضریب پیوستگی بین مردم را افزایش می دهد در همین راستا ارتقای ضریب پیوستگی به مشارکت عمومی کمک می کند و در نهایت توسعه اجتماعی استان را به همراه خواهد داشت.

سید مهدی احمدی شهردار نکا در ادامه این مراسم از پارک جنگلی قرمرض، رودخانه نکا رود و ساحل مروارید به عنوان سه ظرفیت ارزشمند گردشگری این شهرستان یاد کرد که به مراتب می تواند زمینه ساز توسعه شهری در بین شهرهای استان مازندران باشد.

وی افزود : برای تجهیز و سرمایه گذاری طرح مروارید دو میلیارد تومان هزینه شد این امر در حالی است که امروز ساحل مروارید نکا در بین سواحل مازندران به عنوان ساحل برتر و نمونه انتخاب شد.

شهردار نکا خاطرنشان کرد: امیدواریم سال آینده با بهره برداری از طرح پارک جنگلی قرمرض دومین ظرفیت گردشگری این شهرستان را با مشارکت مردم و مسولان به فعلیت برسانیم .

برپایی نمایشگاه صنایع دستی، مسابقات بومی محلی، ورزشی و همچنین اجرای موسیقی زنده از دیگر برنامه های آیین اختتامیه جشنواره تابستانه ساحل شاد در دریای مروارید نکا بود./مهر

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :