تازه ها

چهارشنبه 6 شهريور 1398-10:4 کد خبر:37857

سرعت‌گیرهای غیرمجاز جمع شود

انعکاس شمال  -  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران وجود سرعت گیر در جاده ها را ممنوع دانست و گفت: باید این سرعت گیرهای غیرمجاز در راه های استان جمع آوری شود.

 


به گزارش انعکاس شمال، عباسعلی نجفی با اشاره به وجود برخی سرعت گیرهای غیرمجاز در رمسیرهای اصلی و فرعی استان وجود آن را ممنوع دانست و گفت: باید این سرعت گیرها جمع آوری شود.

وی وجود حداکثر مانع در راههای استان را طبق استاندارد به ارتفاع دو تا سه سانتیمتر بیان کرد و گفت: وجود سرعت گیر ممنوع بوده ولی سرعت کاه با ارتفاع دو تا سه سانتیمتر مانعی ندارد.

نجفی با اشاره به حادثه سیلاب در استان و واردن شدن خسارت به زیرساخت ها گفت: در بحران سیل با اقداماتی که خوبی که در استان صورت گرفت، شاهد کارهای خوبی بودیم و در حوزه راهداری، میزان خسارت ها به موقع اطلاع رسانی و اعلام شده است.

مدیرکل راهداری مازندران با بیان اینکه روند بازسازی ابنیه و راههای خسارت دیده ادامه دارد گفت: در سیل اخیر ۴۴ دستگاه ابنیه و پل در استان دچار خسارت شدند.

مدیرکل راهداری مازندران درباره استانداردسازی و ایمن سازی مدارس گفت: ۴۵ مدارس حاشیه راههای استان ایمن سازی شدند.

وی با بیان اینکه ۴۷ درصد فوتی های جاده ای استان را عابران و موتورسواران تشکیل می دهند  بر لزوم استفاده از کلاه ایمنی و فرهنگ سازی برای ترویج آن تاکید کرد و از توزیع هزار و ۱۰۰ عدد کلاه ایمنی بین روستاییان خبر داد.

نجفی همچنین با اشاره به ۴۶۴ پروژه با چهار هزار و ۲۹ میلیارد ریال در راهداری استان عنوان کرد: از این تعداد ۱۴۶ پروژه روستایی، ۱۹ پروژه فنی و اجرایی، ۴۲ پروژه بهسازی راهها، ۳۰ پروژه ایمنی راهها، ۵۴ پروژه روکش آسفالت راههای اصلی و فرعی، ۶۸ پروژه ابنیه فنی شامل پل های بزرگ و کوچک، دیواره های ضامن و آبراهها، ۱۰۵ پروژه حوادثی مربوط به سیل در دست اجرا است.

وی گفت: ۲۴۳ میلیارد تومان در سیل سال قبل به جسم راه و در سیل اسفند و فروردین ۲۹۶ میلیارد تومان به حوزه راه خسارت وارد شده است./مهر

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :