تازه ها

سه شنبه 15 مرداد 1398-12:14 کد خبر:37808

کشور از فشار تحریم‌ها خارج شده است

انعکاس شمال - عضو کمیسیون آب، کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش استکبار برای بن بست رساندن فعالیت اقتصادی ایران، گفت: اکنون کشور از فشار تحریم‌ها خارج شده است.

 


به گزارش انعکاس شمال، علی محمد شاعری در نشست خبری با اصحاب رسانه شرق مازندران، اظهار داشت: رسانه یکی از ارکان مهم در تمام کشورها بوده و خبرنگاران رابط میان دولت و ملت هستند و نقش اساسی در شفاف‌سازی  مسائل جامعه ایفا می‌کند هرجه بهتر ایفای نقش کند جامعه پیشرفته تر است.

وی افزود: با فعال شدن رسانه بسیاری از چالش‌های جامعه رفع می‌شود که باید تعامل مدیران و خبرنگاران بیشتر شود.

عضو کمیسیون آب، کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسائل سیاسی در کشور و جهان، تصریح کرد: هدف آمریکا از خروج از برجام،  اعمال تحریم‌های جدید و تسلیم ایران در مقابل قدرت آمریکا بود و تلاش کرد با مسائل اقتصادی  ملت ایران را به بن بست برساند تا مردم با نارضایتی مقابل نظام بایستند اما مردم شریف ایران با تبعیت از مقام معظم رهبری در مقابل فشارها ایستادگی کردند و با مقاومت جانانه ازاین آزمون بزرگ سربلند بیرون آمدند.

شاعری بیان کرد: اکنون خوشبختانه کشور از فشار تحریم، تهدید و جنگ روانی خارج و وارد مرحله ثبات شد. قیمت ارز ثابت و  نرخ کالاها نیز ثابت و در برخی شاخص‌ها در حال کاهش است.

 

وی گفت: دولت آمریکا باید یاد بگیرد به استقلال ملت‌ها احترام بگذارد و بداند ملت ایران هرگز از آرمان‌های انقلاب دست بر نمی‌دارند. رفع موانع تولید، شفاف‌سازی حقوق مدیران و مقامات، حفاظت از جنگل و منابع طبیعی، زهکشی اراضی کشاورزی، سد گلورد، طرح فاضلاب، حفاظت از حقوق محیط بانان، لایروبی30 آب بندان، رفع بحران آب درروستا،طرح هادی در70روستا برخی از اقدامات  مورد پیگیری بود.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلاتی مانند آسیب‌های اجتماعی، بیکاری،عقب افتادگی‌ها معلول و علت اصلی آن  سو مدیریت است، خاطرنشان کرد: شجاعت داشتن علم از ویژگی‌های مدیر موفق است که باید با روحیه جهادی وارد میدان عمل شوند. همچنین توسعه در زمینه درمان، بیمارستان، منطقه آزاد، گاز رسانی و دیگر خدمات به کمک مردم و با برنامه‌ریزی  نیازمند زمان است و در عزل و نصب‌ها سوابق علمی و اجرایی مدیران اهمیت دارد.

شاعری افزود: حفاظت از جنگل و مبارزه با مافیای تراریخته، مافیای جنگل و زمین‌خواری در دستور کار قرار دارد. 110 پیمانکار جنگل را از بین بردند سیل سال گذشته به دلیل از بین رفتن پوشش گیاهی است.  صفی آباد نماد شهرستان بهشهر و فرهنگ گذشتگان است که این منطقه به زودی در دسترس مردم قرار می‌گیرد.

وی گفت: نقدم به دولت سیاسی نیست بلکه باید وزرا و مدیران اهلیت داشته باشند و همه با هم باهم افزایی جهت توسعه نظام و انقلاب گام برداریم./تسنیم

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :