تازه ها

سه شنبه 25 تير 1398-11:10 کد خبر:37768

اعلام شماره تلفن شخصی برای ارتباط با روستاییان مازندران

انعکاس شمال - مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری مازندران شماره تلفن همراه خود را برای ارتباط مستقیم با روستاییان رسانه‌ای کرد.

 


به گزارش انعکاس شمال، خسرو طالبی مدیر کل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری مازندران ،گفت: روستاییان مازندران مسائل و مشکلات خود را در تماس با شماره تلفن ۰۹۱۱۳۲۴۰۴۶۷ می‌توانند ارائه کنند.


وی بر لزوم ارتباط بی واسطه روستاییان با مسئولان تاکید کرد و افزود: سامانه‌ای برای دسترسی آسان روستاییان به مسئولان برای بیان مشکلات خود نیز باید طراحی و راه اندازی شود.


مدیر کل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری مازندران ادامه داد: سامانه پیامکی نیز از جمله راه‌های ارتباطی روستاییان با مسئولان برای بیان مشکلات خود است که باید طراحی شود.


طالبی با بیان اینکه ۴۲ درصد جمعیت مازندران در روستا‌ها زندگی می‌کنند، گفت: روستائیان در شرایط اقتصادی کنونی و در محدوده کاری خود انتظاراتی از مسئولان دارند که اگر امکانات فراهم شود می‌توان روستا‌ها را به جایگاه واقعی خود رساند.


وی گفت: در۳ هزار و ۶۰۰ روستای مازندران بیش از ۵۰ نوع محصول زراعی و باغی کشت می‌شود که ظرفیت بسیار بزرگی برای توسعه روستایی است.


مدیر کل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری مازندران ادامه داد اگر قرار است مردم روستا به حق خود برسند چاره‌ای جز توجه بیشتر به آنان نیست./باشگاه خبرنگاران

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :