تازه ها

پنجشنبه 20 تير 1398-12:28 کد خبر:37760

معاون استاندار مازندران:

پروژه های عمرانی شهری نیازمند توجه ویژه است

انعکاس شمال - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران به توجه ویژه مسئولان اجرایی به اعتبارات پروژه های عمران شهری برای ارتقای خدمات شهری تاکید کرد.


به گزارش انعکاس شمال, حسن خیریانپور در مراسم افتتاح مجتمع تولیدی شهید گرائیلی شهرداری نکا اظهار کرد: مسئولان حوزه شهری با توجه به ظرفیت های بالقوه و بالفعل در زیبا سازی، خدمات زیربنایی و حوزه عمران شهری با پشتیبانی اعضای شورای شهر عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشتند.

وی با اشاره به افتتاح این مجتمع تولیدی در نکا افزود: این پروژه با نگاه درآمدی در جهت تامین نیاز شهرداری برای عمران شهری و درآمد زایی پایدار برای شهرداری و شهروندان در سال رونق تولید اقدامی بسیار شایسته است چرا که علی رغم تامین نیاز شهرداری می تواند نیاز سایر بخش ها را نیز تامین کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران با تاکید بر نگاه ویژه به اعتبارات عمران شهری تصریح کرد: اعتباراتی که سالیانه در اختیار شهرستان ها قرار می گیرد باید نگاه ویژه ای به حوزه عمران شهری توسط مسئولان اجرایی صورت گیرد تا مردم نیز از خدمات شهری بیشتری بهره مند شوند.

به گفته خیریانپور ظرفیت های ویژه ای در حوزه اقتصاد، صنعت و کشاورزی در شهرستان نکا قرار دارد که با برنامه ریزی خوب و هوشمندانه می توان از این ظرفیت ها در جهت توسعه همه جانبه و اشتغال پایدار استفاده کرد.

این مسئول با اشاره به اشتغال فراگیر در روستاها متذکر شد: با وحدت و انسجام حاکم در این شهرستان نیازمند توسعه همه جانبه و اشتغال فراگیر در شهر و روستاها هستیم لذا دراین راستا پیگیر تسهیلات حوزه اشتغال و بسته حمایتی برای رونق تولید در روستاها هستیم.

وی ادامه داد: بحث الحاق مجتمع تولیدی شهیدگرائیلی به شهرک صنعتی و همچنین در اختیار قرار دادن فضای سبز حوالی این مجموعه به شهرداری جهت مبلمان سازی و پارک جنگلی را به صورت جدی پیگیرخواهیم شد.

معاون اقتصادی استاندار مازندران به بحث رها شده کشتارگاه صنعتی نکا اشاره و بیان کرد: با توجه به اینکه این سرمایه طی این چند سال به حال خود رها شده است با ظرفیت سازی برای مردم شهر پیگیر احیا و ساخت کشتارگاه صنعتی نکا خواهیم بود.

به گفته خیریانپور ایجاد فاضلاب های شهری یکی از اقدامات زیر بنایی و ارزنده برای شهرداری ها در سطح شهرها قلمداد می شود که به مراتب شاهد پیشرفت فیزیکی دراین شهر هستیم.

این مسئول در پایان مسئله قیر یارانه ای، هوشمند سازی مدارس، بندر امیرآباد و بیمارستان امام حسین (ع) نکا را از جمله دیگر موارد پیگیری برای ظرفیت سازی سطح شهرها یادکرد./مهر

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :