تازه ها

پنجشنبه 30 خرداد 1398-12:6 کد خبر:37725

10 روز تا پایان چشم‌انتظاری جنگل‌بانان مازندران

انعکاس شمال - سرپرست امور جنگل اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ منطقه ساری گفت: قرارداد نیروهای حفاظتی جنگلبانی استان بین 8 تا 10 روز آینده به نتیجه می‌رسد.

 


به گزارش انعکاس شمال، قرارداد شرکت‌ها با نیروهای حفاظت از جنگل تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت‌ماه امسال بوده و از یکم خرداد ماه امسال تمدید نشد‌‌ه است.

تمدید نشدن قراردادهای شغلی جنگل‌بانان تنها مربوط به حوزه استحفاظی منطقه ساری نیست بلکه تمامی جنگل‌بانان شمال کشور را شامل می‌شود.

سرپرست امور جنگل اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ منطقه ساری در این‌باره ، اظهار کرد: وسعت کل جنگل‌های حوزه استحفاظی منابع طبیعی مازندران ـ منطقه ساری  ۷۹۴ هزار هکتار است که یک‌هزار و 290 جنگل‌بان مسؤولیت حفاظت از جنگل‌ها را برعهده دارند.

فتح‌الله غفاری با بیان اینکه قرارداد شرکت‌ها با نیروهای حفاظت از جنگل تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت‌ماه امسال بوده است، افزود: از همان تاریخ تاکنون آگهی کردیم تا هرچه سریع‌تر قراردادهای حفاظتی بسته شود.

وی با تاکید بر اینکه در زمان تنظیم قرارداد با توجه به شاخص‌های تعریف‌شده از نیروهای موجود استفاده خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: قراردادها تنظیم شده و مقدمات کار آماده شده است.

سرپرست امور جنگل اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ منطقه ساری با اعلام اینکه هیچ نگرانی برای جنگل‌بانان وجود ندارد، تصریح کرد: قراردادهای حفاظتی بین 8 تا 10 روز آینده به نتیجه می‌رسد.

غفاری با اشاره به اینکه از همه جنگل‌بانان در قراردادهای جدید حفاظتی به‌کارگیری می‌شود، افزود: تعدیلی نداریم و از تمامی یک‌هزار و 290 نفر از جنگل‌بانان در این قراردادها به‌کارگیری می‌شوند./فارس

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :