تازه ها

سه شنبه 28 خرداد 1398-10:23 کد خبر:37713

مدیر موسسه پسماند مازندران برکنار شد

انعکاس شمال - مدیر موسسه پسماند مازندران درست در روزهای که قرار بود سازمان پسماند در مازندران ایجاد شود برکنار شده است.


به گزارش انعکاس شمال،شیدالله مهدوی مدیر موسسه پسماند استان مازندران چند روز گذشته بنا به دلائل نامعلومی کنار گذاشته شده است.

پیگیری برای ایجاد سازمان پسماند در استان مازندران و جدیت برای اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا از اقدامات شیدالله مهدوی مدیر موسسه پسماند استان مازندران بوده است.

محمدی تاکامی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری مازندران با تایید عملکرد شیدالله مهدوی مدیر موسسه پسماند استان مازندران، اظهار کرد: تلاش‌های زیادی توسط این مسؤول در حوزه پسماند استان انجام شده و از عملکرد این مدیر رضایت کامل داشتیم و استاندار قرار است که از ظرفیت این مدیر در حوزه‌های مرتبط بکارگیری کند.

وی در پاسخ به این سؤوال که وقتی مدیری عملکرد مناسب داشته چرا نسبت به تغییرش اقدام شده، افزود:مسؤولیت قبلی مهدوی مدیریت موسسه بوده و چندان قدرت اجرایی در این سمت نداشته و این مدیر در این سمت ایثارگری می‌کرده است.

محمدی تاکامی درپاسخ به این سؤوال که با توجه به رضایت‌مندی که وجود داشت، آیا در صورت تصمیم‌گیری برای ایجاد سازمان پسماند در استان احتمال دارد که از ظرفیت مهدوی در این پست مدیریتی استفاده شود، افزود: این اقدام بستگی به تصمیم رئیس سازمان که استاندار مازندران است دارد.

وی درباره دلیل برکناری مهدوی، گفت:  این اقدام تصمیم سازمان همیاری بوده است.

تاکامی در پاسخ به این مطلب مطرح شده از سوی خبرنگار فارس، که تایید برکناری از جانب شما انجام شده، اینگونه پاسخ داد که پیشنهاد مدیرعامل سازمان همیاری و شهرداری‌ها بوده و از ظرفیتش در مسؤولیت دیگری استفاده می‌کنیم.

وی در پاسخ به دیگر سؤوال گفت: وقتی که این مدیر عملکرد مناسبی داشته، چرا شما دفاع نکردید، افزود: مهدوی کارمند سازمان همیاری بوده و به ما اعلام شده که قرار است از ظرفیتش در مسؤولیتی دیگری استفاده کند.

تلاش ما برای دریافت نظر مسؤول سازمان همیاری تا زمان تهیه خبری بی‌نتیجه بوده و به صورت پیامکی دلیل برکناری این مسؤول را پرسیدیم که امیدواریم پاسخ‌گو باشند./فارس

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :