تازه ها

چهارشنبه 8 خرداد 1398-11:50 کد خبر:37701

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:

بازسازی استادیوم شهید وطنی قائمشهر کاری جهادی بوده است

انعکاس شمال- مدیرکل ورزش و جوانان مازندران بازسازی و مرمت استادیوم شهید وطنی قائمشهر برای میزبانی مسابقات لیگ برتر را کاری جهادی دانست و گفت: در مسابقات لیگ هیچ حادثه و مسئله امنیتی نداشتیم.

 


به گزارش انعکاس شمال، حبیب حسین زادگان در جلسه ارزیابی میزبانی مسابقات فوتبال لیگ برتر استان، با اشاره به تلاش بخش های مختلف برای برگزاری مسابقات لیگ فوتبال اظهار داشت: در سال گذشته در چنین روزهایی، بازسازی استادیوم شهید وطنی قائمشهر آغاز شد.

وی با بیان اینکه استادیوم شهید وطنی سال قبل و در خردادماه شروع به مرمت شد افزود: مرمت این استادیوم کار شجاعانه و بزرگ برای همه عوامل ورزشی بوده است.

حسین زادگان با تقدیر از تلاش های استاندار قبلی برای مرمت بازسازی استادیوم شهید وطنی گفت: بازسازی استادیوم شهید وطنی کار جهادی و انقلابی بوده و همه عوامل بویژه مردم و هوادارات کمک کرده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران یادآور شد: برای بازسازی استادیوم شهید وطنی همه بخش ها پای کار بوده اند.

شیرازی از استانداری مازندران نیز با اشاره به برپایی جلسات مختلف برای میزبانی و برپایی مسابقات لیگ برتر در قائمشهر گفت: خوشبختانه اقدام خوب و جهادی برای مرمت استادیوم صورت گرفت و فصل لیگ قبلی با موفقیت به پایان رسید.

وی ادامه داد: مسابقات لیگ برتر با امنیت کامل در قائمشهر برگزار شد.

تیم فوتبال نساجی مازندران در لیگ هیجدهم فوتبال برتر کشور پس از ۲۴ سال به لیگ فوتبال کشور راه یافت.

تیم فوتبال نساجی قائمشهر لیگ قبلی را با کسب رده دهمی به پایان برد.

جلسه ارزیابی میزبانی مسابقات لیگ برتر طبق دعوتنامه قرار بود ساعت ۹ صبح آغاز شود که با تاخیر حدود ۴۵ دقیقه ای و با عدم حضور اعضای مدعو آغاز به کار کرد و بی نظمی در این جلسه مایه انتقاد شرکت کنندگان و اصحاب رسانه بوده است./مهر

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :