تازه ها

سه شنبه 7 خرداد 1398-12:56 کد خبر:37700

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس:

اختصاص 210 میلیارد ریال برای رفع مشکل آبرسانی شرق مازندران

انننعععکاس شمال - نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 210میلیارد ریال برای رفع مشکل آبرسانی شرق مازندران خبر داد.

 


به گزارش انعکاس شمال، علی محمد شاعری  گفت: آبرسانی از مهمترین مسائلی بود که در چند سال اخیر توجه ویژه ای به آن شده است و بهره برداری از سد گلورد مهمترین راهکار برای رفع مشکل بود.

 وی گفت: آبگیری از سد گلورد پس از حدود نیم قرن و بهره برداری از آن، راهکار مهمی برای تأمین آب کشاورزی و شرب شرق مازندران بود.

این نماینده مجلس اظهار داشت: 210 میلیارد ریال برای پروژه های آبرسانی شرق استان جذب شده است که با اجرای این پروژه ها مشکلی در تامین و توزیع آب شرق استان نخواهیم داشت. 

 

شاعری همچنین از جذب 150 میلیارد ریال برای مناطق روستایی شرق استان خبر داد و یادآور شد: در این راستا پروژه های متعدد و متنوعی در این مناطق در بخش راه، ورزشی و بهداشت و درمان در حال اجراست. 

وی با اشاره به پروژه های در دست اجرای بهداشتی درمانی در شرق استان مازندران خاطر نشان کرد: بزرگترین و پیشرفته ترین بیمارستان منطقه بزودی در بهشهر به بهره برداری می رسد. 

شاعری گفت: راهسازی و توسعه زیرساخت ها در شرق مازندران با جدیت در حال اجرا و مسیر دسترسی رستمکلا به بندر امیرآباد در حال احداث است که بخش اعظمی از ترافیک منطقه را کاهش می دهد. 

وی همچنین از دو برابری ظرفیت تخلیه و بارگیری بندر امیرآباد خبر داد و گفت: تخلیه و بارگیری بندر، از ۳.۵ میلیون تن به ۷ میلیون تن رسیده است. 

 نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی همچنین از در دست ساخت بودن پروژه های ورزشی متعدد در شرق استان خبر داد و افزود: بزرگترین ورزشگاه شرق استان مازندران هم در گلوگاه بزودی بهره برداری می شود. 

شاعری گفت: طرح هادی در بسیاری از روستاها اجرا شده و یا در حال اجراست و اعتبارات خوبی از منابع ملی و استانی برای اجرای این طرح ها جذب شده است و توسعه و پیشرفت شرق مازندران با قوت در دست انجام است./ایلنا

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :