تازه ها

چهارشنبه 1 خرداد 1398-12:24 کد خبر:37690

انهدام باند رمالی و کلاهبرداری درمیاندورود


به گزارش انعکاس شمال به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ذات الله رضوانی در تریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک باند 3 نفره رمالی و کلاهبرداری حرفه ای در شهرستان میاندورود، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه متهمان را شناسایی کردند .

سرهنگ رضوانی، خاطر نشان کرد: متهمان که با شیوه رمالی و کلاهبرداری از مردم کلاهبرداری می کردند در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند .

وی در ادامه اظهار داشت: این افراد با سوء استفاده از اعتماد مردم از افراد زیادی از استان های گیلان، گلستان ، خراسان شمالی و برخی استان ها کشور کلاهبرداری کرده اند که پس از دستگیری با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

فرمانده انتاظمی شهرستان میادورود در خاتمه با اشاره به این که اکثر مجرمان و خیانتکاران قربانیان خود را با شیوه های دروغین ، ادعای غیر واقعی و ابراز دوستی انتخاب می کنند، از شهروندان خواست: از اعتماد به این افراد خودداری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :