تازه ها

پنجشنبه 26 ارديبهشت 1398-9:50 کد خبر:37667

پرهیز از حاشیه برای توسعه مازندران

انعکاس شمال - استاندار مازندران با بیان اینکه برای موفقیت باید از حاشیه‌ها دوری کنیم و با همدلی برای توسعه استان گام برداریم، گفت: توجه به ظرفیت خوب حوزه گردشگری گام مهم در توسعه استان است.

 


به گزارش انعکاس شمال، احمد حسین‌زادگان در جلسه شورای اداری شهرستان بابل اظهار کرد: باید از  ظرفیت‌های گوناگون برای جذب اعتبارات خوب برای جبران کمبودهای استان بهره گرفت.


وی با اشاره به اینکه نباید با سیاست‌بازی‌ها از جذب اعتبارات  ملی عقب بمانیم، گفت: همدلی و همیاری مسؤولان راهکار حل مشکلات پیش رو استان است.  


استاندار مازندران به اقدامات دولت برای جبران خسارات ناشی از بحران‌های اخیر اشاره و تصریح کرد: با همدلی و همیاری مسؤولان در زمان سیل اخیر توانستیم  در زمان غیربحران نیز مانند زمان بحران عمل کرد.


حسین‌زادگان با اشاره به اینکه با استفاده بهینه از ظرفیت‌های کشاورزی و شیلات استان مثل کشور هلند می‌توان ظرفیت‌های خوبی ایجاد کرد، یادآورشد: مردم باید به کمک دولت وبا استفاده از فناوری‌های به روز در توسعه اقتصادی گام بردارند.


وی با بیان اینکه برای موفقیت باید از حاشیه‌ها دوری کنیم و با همدلی برای توسعه استان گام برداریم، گفت: توجه به ظرفیت خوب حوزه گردشگری گام مهم در توسعه استان است./فارس

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :