تازه ها

پنجشنبه 29 فروردين 1398-10:59 کد خبر:37616

پیام مشترک نماینده مقام معظم رهبری در استان و استاندار مازندران به مناسبت روز ارتش

انعکاس شمال - آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ساری و احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران، با صدور پیام مشترکی؛ ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به ارتشیان سلحشور تبریک گفتند. ‎

 


متن کامل این پیام به شرح زیر است: 

 ارتش جمهوری اسلامی که بخش جدایی ناپذیر نیروهای مسلح و مقتدر ایران اسلامی و مظهر و نماد ایثارگری، فداکاری و شجاعت است و رشادت‌های ماندگاری را در پاسداری از مرزهای ایران و کیان و ناموس نظام مقدس جمهوری اسلامی از خود در تاریخ مقاومت ملت مسلمان ایران ثبت و ضبط نموده است، امروز؛ پشتوانه بزرگی برای اقتدار و استقلال کشور است.

ارتش شجاع و دلیر ایران اسلامی که در دوران دفاع مقدس با جانفشانی در سایه رهبری حکیمانه امام راحل ؛ همه هستی و حیات خود را برای دفع تجاوز و حفظ حریم دین و میهن، در طبق اخلاص نهاد و همراه با دیگر نیروهای مردمی و مسلح و سپاهیان و بسیجیان، نقش های ماندگار فداکاری و ایثار را ترسیم نمود امروز؛ به عنوان یکی از بازوان پراقتدار تأمین امنیت کشور، رسالت خود را در صیانت از تمامیت ارضی میهن اسلامی مان به خوبی ایفا می نماید و با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی )، فرماندهی معظم کل قوا، مقتدرانه در پهنه های آبی، خاکی و هوایی کشور حضور دارد و در بحران سیل اخیر، با حضور مشفقانه در میدان امدادرسانی به مردم عزیز ایران در جای جای کشور، صحنه‌های شکوهمند و غرورانگیز دیگری از فداکاری و ایثار را رقم زدو نشان داده است که این نیروی غیور در هر جبهه ای برای خدمت رسانی به هموطنان خود همگام با دیگر نیروهای مسلح آمادگی دارد.

نام‌گذاری 29 فروردین به عنوان روز ارتش توسط بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی، فرصت مغتنمی برای ارج نهادن به همه مجاهداتی است که این نیروی ایثارگر و مقتدر برای حفظ عزت، اقتدار و استقلال کشور در عرصه های خطیر خطر بخرج می دهد.

روز ارتش، نماد عزت ملت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و اتحادِ قدرت آفرین نیروهای مسلح و از جان گذشته کشور است و بر همه آحاد ملت و مسئولان فرض است که قدردان جانفشانی و ایثارگری این عزیزان باشند.

بی تردید ارتقاء روزافزون آمادگی های دفاعی، تسلیحاتی و خودکفایی نسبت به پیشرفته ترین تجهیزات در ارتش جمهوری اسلامی ایران، نشان لیاقت و شایستگی های این نیرو در تداوم حفظ اقتدار ارتش است.

اینجانبان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام ارتش، فرارسیدن 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به تمامی نیروهای مجاهد و جان برکف ارتش سلحشور ایران اسلامی تبریک عرض می‌گوییم و از آستان خداوند قادر متعال، سربلندی، عزت و پیروزی دلیرمردان ارتش را مسألت داریم.

نورالله طبرسی / نماینده مقام معظم رهبری در مازندران و امام جمعه ساری احمد حسین زادگان / استاندار مازندران

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :