تازه ها

چهارشنبه 28 فروردين 1398-12:56 کد خبر:37615

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران:

فقط ۳۶۰ کیلومتر از راه های مازندران دارای روشنایی است

انعکاس شمال - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: در حال حاضر ۳۶۰ کیلومتر از راههای استان دارای روشنایی است که سنخیتی با مجموع راه‌ها ندارد.


به گزارش انعکاس شمال، مهدی رازجویان پیش ازظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در سالن هلال احمر با تاکید بر توسعه راه‌ها گفت: توسعه فرهنگی، سیاسی و اجتماعی بدون توسعه راه‌ها شکل نمی‌گیرد از اینرو پایداری توسعه جامعه بشری نیازمند توجه ویژه به راه‌ها است.

وی با اظهار اینکه زیرساخت‌های جاده‌ای خود را باید مورد توجه قرار دهیم گفت: مهمترین مؤلفه توسعه هرجامعه زیرساخت‌ها و راه‌ها به شمار می‌رود و این مسئله در تولید و رساندن به موقع محصولات تولیدی به بازارهای هدف کمک کار خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه ۱۱ هزار کیلومتر راه در مازندران کشیده شده است گفت: در حال حاضر ۳۶۰ کیلومتر از راه‌های استان دارای روشنایی است و باید توجه ویژه ای به این بخش شود.

رازجویان با اظهار اینکه روشنایی راه‌ها سخنیتی با مجموع راه‌ها ندارد گفت: ۲۱۰ نقطه حادثه خیز در استان شناسایی شده است و برای آشکارسازی نقاط حادثه خیز باید به روشنایی و دوربرگردان‌های استاندارد، احداث آرام سازها و غیره توجه اساسی شود.

در این مراسم عباسعلی نجفی به عنوان مدیرکل راهداری مازندران معرفی شد./مهر

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :