تازه ها

سه شنبه 27 فروردين 1398-12:44 کد خبر:37608

سودهای جاماندگان سهام عدالت پرداخت می‌شود


به گزارش انعکاس شمال، عسکر توکلی اظهار کرد: سود سهام عدالت برای برخی از روستاییان، مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و کارگران ساختمانی که هنوز پرداخت نشده با دریافت از شرکت‌های سرمایه‌پذیر پرداخت می‌شود.

وی افزود: بعد از این سهام‌داران پرداخت سود سهام عدالت به کارکنان دولت و بازنشستگان از کار دولتی در دستور کار قرار دارد.

رئیس هیات مدیره اتحادیه کشوری تعاونی‌های سهام عدالت درباره آخرین وضعیت آزادسازی سهام عدالت، تصریح کرد: سهام عدالت از سال 95 باید آزاد می‌شد و درباره تاخیرش سازمان خصوصی‌سازی باید پاسخگو باشد.

توکلی اضافه کرد:  براساس بند 6 ابلاغیه مقام معظم رهبری به میزان اقساط پرداخت شده و یا مورد تخفیف واقع شده سهام عدالت باید آزاد می‌شد که هنوز این اقدام صورت نگرفته‌ای و آخرین خبرها اینکه به‌صورت ویژه در دستور کار مجلس قرار دارد.

وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه سازمان خصوصی‌سازی شرکت‌های زیادی را تحت پوشش دارد پیگیری‌ها در ارتباط با مسائل مربوط به سهام عدالت نیز این روند را طولانی کرده که اگر مدیریت آن به شرکت سهام‌ عدالت در استان‌ها واگذار شود مردم بهتر خدمات دریافت می‌کنند.

رئیس هیات مدیره اتحادیه کشوری تعاونی‌های سهام عدالت در پایان گفت: حتی پرداخت سودها نیز مشخص نیست براساس چه مجوز و برمبنای چه شاخصی است که بهتر است در این زمینه برای مردم شفاف‌سازی صورت گیرد./فارس

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :